Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
USA jaemüüjate jõulujärgne hinnaalandus tõi ostjad poodidesse
Jaemüüjad püüavad veelgi madalamate hindadega teha tasa nõrka jõuluaegset müüki. Kaupmehed tahavad, et ostjad ostaksid rohkem kas või vähema raha eest, et täita müügieesmärke. Samuti loodavad müüjad, et tarbijad lasevad kähku käiku kinkekaardid, mis muutub müügiks alles siis, kui need lunastatakse.
Ainsaks eredaks sähvatuseks oli online-kaubandus, kus käive tuli ootuste kõrgemasse äärde. Samuti läks hästi luksuskaupade poodidel, kelle kunded said tulu majanduse paranemisest.
Ohio osariigis Coulumbuse linna Kaufmanni Polaris Fashion Place?is oli läbi lume leidnud tee kaubanduskeskusesse umbes 400 inimest. Varajased ostjad haarasid hoogsalt 50?60 protsenti allahinnatud kaupu alates mantlitest ja lõpetades kullasepatoodetega. Paljud inimesed tulid ka poodi lehest väljalõigatud kupongidega, mis lubasid kümnedollarilist soodustust 25dollarilise ostu korral.
Jaekaupmehed leidsid end taas eelmise aastaga sarnasest olukorrast, kus jäädi liigselt lootma viimastele jõulumüügi päevadele ja pühadejärgsetele päevadele, mis pidid päästma hooajamüügi.
Sears, Roebuck & Co alandas pühapäeval hindu täiendava 20 protsendi võrra, mis viis rõivaste hinnad 60 protsenti alla. Samuti hinnati alla telerite ja kodukinosüsteemide hinnad. Mänguasjade hindu alandati 50 protsendi võrra ja jõulukaupade hindu 50?75 protsendi võrra.