Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Baltika kolmapäevasel pressikonverentsil jagati ajakirjanikele ?pressikaarte?, millega saab Baltika kaubamärkide tooteid osta 10% soodsamalt. Ka kahele Äripäeva naisajakirjanikule surus ettevõtte PR-tegelane need pihku. Baltika mustast august välja tulemise üle oli hea meel, aga nimeliste pressisooduskaartide jagamine jättis lääge maitse suhu. Ajakirjanduseetika ei luba ajakirjanikul intervjueeritavatelt kingitusi vastu võtta ja mul tekkisid süümepiinad ? kas ma olen nüüd ära ostetud? Tagastan sooduskaardi Baltikale ja kui riideid soovin, ostan need sama hinnaga kui teised.