Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sihtimata märki ei taba

    Hea võimalus kliendiandmete haldamiseks ja turundustegevuse täpsemaks suunamiseks on kasutada kliendihaldus- ehk CRM-programmi (Customer Relationship Management).
    Baltika turundusjuht Anu-Mall Naarits ütles, et Baltika tegutseb lisaks Eestile ka välisriikides. Ühtset CRM-süsteemi Baltikal veel ei ole, kuid see on plaanis soetada. Hetkel kasutatakse Excelit.
    Analüüs toimub turgude ja brändide kaupa. Kus süsteem võimaldab, analüüsitakse ka klientide oste pärast kampaaniaid ja üritusi. Naarits kinnitas, et kliendiandmete analüüsimine on väga oluline, leidmaks efektiivsemaid turundusviise.
    Result Marketingi projektijuhi Marko Külaotsa sõnul on fakt, et kui loetud reklaamivõimalused raisatakse personaliseerimata lauspakkumistele, kliendilt tõenäoliselt reaktsiooni ei järgne. Kui iga kontakt lähtub aga konkreetse kliendi ootustest, on lojaalsuse kujundamine võimalik.
    Külaots tõi CRMi kasulikkuse kohta näite: kui klient on loobunud ettevõtte teenuse kasutamisest, saab CRMi abil uurida kliendi ajalugu, selgitada välja tema rahulolematuse põhjused ning leida võimaluse kliendi tagasivõitmiseks.
    Kuna läbimõtlemata analüüsid ja vildakad järeldused võivad saada valede otsuste jada alguseks, on Külaotsa arvates mõistlik teha analüütilises turunduses esimesed sammud koos eksperdiga.
    "Et teha kasulikke otsuseid, on analüütikateenuse puhul kriitiline eelnev kogemus. Sageli on teenuse sisseost hea võimalus alustada analüütilise turunduse juurutamist," rääkis Külaots. Ta lisas, et Result Marketing pakub oma abi CRM-programmide juurutamisel, CRMi võimaluste tundma õppimisel ja ka tulemuste analüüsimisel. Seda nii ettevõtetele, kes vajavad pidevat koostööd, kui neile, kel on vaja teha ja analüüsida ühekordseid kampaaniaid.
    Sarnaselt Baltika turundusjuhile Anu-Mall Naaritsale oli ka Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel veendunud, et kliendiandmete haldamine on väga tähtis ning võimaldab keskenduda olulisimatele klientidele ja pakkumisi täpsemalt sihtida, säästes turundusele kuluvat raha.
    Kliendiandmete analüüsi abil on Kaubamaja korraldanud kampaaniaid, pakkumisi teatud sihtgruppidele ning kliendiüritusi. Lisaks turundusele aitavad kogutud andmed personali müügipindade ja sisseostu planeerimise juures.
    Andmed salvestatakse Kaubamaja andmeaidas, analüüsiks kasutatakse tarkvara BusinessObjects. "CRM-lahendused on hetkel meie jaoks suured - turundust täielikult automatiseerida meil nii või teisiti ei õnnestu," nentis Parel.
    EMT koostöö Net Groupiga algas aastal 2002, kui EMT otsustas kasutusele võtta analüütilise CRMi. Net Groupi abil valmisid EMTs klientide voolavuse ning kasumlikkuse arvutamise mudelid.
    Meil on olemas majasisene kompetents analüütiliste meetodite kasutamiseks. Hetkel abistab Net Group vaid mahukamate ülesannete puhul, millega toime tulekuks EMT-l ressurss puudub.
    Tänu CRMi olemasolule on meil tekkinud võimalus oma kliente ja nende käitumist aina paremini tundma õppida.
    Lisandunud on andmeid ja võimalusi, mille alusel saab äripool teha täpsemaid otsuseid ning tegevusi ja kampaaniaid paremini planeerida. CRMi abil määratav kliendivoolavuse indeks aga võimaldab vähendada klientide voolavust.
    Valisime SASi tarkvara, kuna see on maailmas ning Eestiski turuliider ja tarkvaras on olemas kõik võimalused, mida analüütiliste meetodite rakendamisel vaja.
    Oluline faktor oli seegi, et SAS on Eestis väga hästi esindatud. Olemas on kohalik tehniline tugi ja tekkinud probleeme saab kiirelt lahendada.
    Lisaks on võimalik leida Eestist n-ö SASi taustaga inimesi, sest seda õpetatakse kõrgkoolides.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.