Nagu selgus Emori spontaanse tuntuse uuringust, on investeeringu tulemusi näha juba poole aastaga. Kuigi Bossa bränd oli uuringu tegemise ajal kasutusel olnud vaid kuus kuud, tunti seda juba oluliselt rohkem kui kaubamärki Estomatic, mis oli turuliider tervelt seitsme aasta vältel.
Reklaamiagentuuri Indigo Bates tegevjuht J. Margus Klaar ütles, et ühtse ja väljapeetud firmastiili vajadus sõltub ettevõtte suhtlusringist. Üksik juuksur, kes peab salongi, ei vaja Klaari sõnul kallist firmagraafikat. Piisab ilusasti kirjutatud uksesildist, sest tegemist on kindlast kohast ja konkreetselt inimeselt ostetud teenusega.
Firmastiili vajadus tekib Klaari kinnitusel siis, kui sama juuksur tahab avada veel salonge. Kuna eeldatavalt läheb äril hästi ning teatud ringkonnas on nad tuntud, siis tuntuse kapitaliseerimiseks on tähtis, et salongid oleks sarnase välimuse ja sisseseadega. Siis teab klient, et ka uues kohas pakutakse sama kvaliteeti.
Klaar sõnas, et firmat, nagu ka inimest, hinnatakse alguses välimuse järgi. "Firmastiili eesmärk on jätta klientidele usaldusväärne maine, et inimene tänavalt julgeks pakutavaga lähemalt tutvuda. Ka annab ühtne firmastiil äratundmisvõimaluse - mida rohkem firma logo ja graafikat nähakse, seda tuttavam ja usaldusväärsem firma on," ütles Klaar
Klaari sõnul on võimatu vastata, kui palju võiks logo väljatöötamine ettevõttele maksma minna. "Onupoeg, kes kujundada oskab, võib teha laheda logo kahe õlle eest. Täiuslik firmastiil aga, alates logost ja lõpetades sellega, kuidas logo erinevates olukordades kasutada, maksab alates 50 000 kroonist," ütles ta.
Sarnaselt Eelmaa ja Klaariga oli ka reklaamiagentuuri Ecwador tegevjuht Heily Aavik arvamusel, et iga ettevõte peaks leidma vahendid, et töötada välja ühtne turunduskontseptsioon, see korralikult läbi analüüsida ja võtta edaspidiseks teenäitajaks.
Suurettevõtetel on enamasti turunduskontseptsioon olemas. Kuid ka väike- ning keskmise suurusega firmad peaksid koostama oma ettevõtte stiiliraamatu, kus kinnitatud firma logo, selle värvid, infokandjate ning reklaamide kujundusnäidised, kodulehe kujunduspõhimõtted ja muu oluline.
Ka Aavik kinnitas, et identiteedi loomine on kulukas ja selle vilju saab noppida alles aastate pärast, kuid samas aitab ühtse identiteedi olemasolu turunduskulusid optimeerida.