Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea messistend toob müügiedu

    Taveco Disaini turundusjuht Tiiu Hinnov väitis oma pikaajalisele kogemusele toetudes, et paljud firmad saaksid messe rohkem oma huvides ära kasutada, kui enne messil osalemist oleks paigas selge turunduslik visioon ning järgitaks nii-öelda messiesitluse kuldreegleid.
    Hinnov tunnistas, et paraku pole tänapäeva Eestis harvad juhud, kui ettevõtted osalevad messidel, kuid neil puudub selleks kindel strateegia ja kontseptsioon.
    Inimese esmase arvamuse kujunemisel on oluline koht visuaalsel emotsioonil. Seetõttu on stiilne ja heal tasemel messistend firma müügiedu tagatis. "See on nagu firma visiitkaart, mida meenutatakse pärast messigi," juhendas Hinnov. Ta julgustas, et messimõtete arutamiseks ja realiseerimiseks tasub alati pöörduda spetsialistide poole, kel jagub unikaalseid teadmisi nii messistendide disaini kui ka kujundusmaterjalide valiku vallas.
    Nagu Hinnov, rõhutas ka Eesti Näituste arengudirektor Siimu Loogma, et messistend on firma visiitkaart.
    Stendikujundus peab Loogma kinnitusel olema selgelt eristatav teistest stendikujundustest ja aitama messiks püstitatud turunduseesmärke realiseerida.
    "Kujundus peab olema allutatud potentsiaalsete külastajate teenindamisele, tõstma esiplaanile esitletavad eksponaadid ning tegema need külastajaile nähtavaks, atraktiivseks ja kättesaadavaks. Kuna stend on messiperioodil stendipersonali töökoht, siis peab see olema funktsionaalne ja mugav," jätkas Loogma.
    Messil osaleval firmal on Loogma sõnul põhimõtteliselt võimalik valida kahe stendiehituse tüübi - standard- ja disainstendi vahel.
    Standardstend võimaldab osaleval firmal kulutusi inventarile ja kujundusele märgatavalt kokku hoida, kuid reeglina ei paku võimalusi eristumiseks ning tekitab ohu märkamatuks jääda.
    Saare- või poolsaarekujuline stend annab avarust ja avatust, kuid nõuab disainlahendust ning on võimalikest üks kallimaid.
    Parimaks messistendiks hindavad paljud firmad nurgastendi, mis on kahest küljest avatud, asub peakäiguteede ristumiskohas ja kindlustab külastajate vood mitmest suunast ning külastaja on tahes-tahtmata sunnitud stendist mitu korda mööduma. Nurgastendi efekti võimendab täiendavalt asukoht peasissepääsu vahetus naabruses või vähemalt läheduses.
    Küsimusele, milline võiks olla ideaalne messistendi suurus, Loogma arvates ühest vastust ei ole. See sõltub firma turunduseesmärkidest ja rahakotist, eksponaatide suurusest, arvust ja muust. Kindel on aga, et 9 m" suurusest stendist väiksemal pinnal ei ole võimalik üles ehitada toimivat messistendi.
    Alustavatel firmadel soovitas Loogma peale hakata väiksemast (standard)stendist ning messikogemuse lisandumisel järk-järgult üle minna suurematele erikujundusega stendidele.
    Pildil oleva BLRT stendi positiivne külg on tema piisav suurus ja külastajaile avatus. Disain ja planeering on kõigi detailideni suurepäraselt läbi mõeldud. Silma ei riiva midagi liigset ega ülepakutut. Kujunduse graafiline osa on vastavuses firma korporatiivse stiiliga ja atraktiivselt on rõhutatud kaubamärki stendi ülemises osas.
    Toodete jaoks on ette nähtud piisav osa stendi pinnast, kuid ruumi on jäetud ka külastajaile.
    Väga olulisel kohal stendi üldkujunduse seisukohalt on hästi õnnestunud valguslahendus, mis paneb kogu pinna särama ja loob täiendavaid aktsente toodete rõhutamiseks.
    Stendi ainukese puudusena võib nimetada tema eksklusiivsusele vastavat suurt töömahtu ja kõrget hinda. Kõik kujunduselemendid on spetsiaalselt toodetud selle stendi jaoks ja valgustid vastavad erinõudmistele. Samas on see kooskõlas kliendi üldiste eemärkidega endast positiivse kuvandi loomisel ja seetõttu ei ole seegi tegelikult puudus.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohitid: miljonär Marko Oolo nipid ja ka rikkad nutavad
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
Selle nädala Äripäeva kuulatuimad saated olid, kus rääkis miljonär Marko Oolo enda portfellist, Microsoft Eesti juht töötajate tasustamisest ning Olavi Lepp juhtimisest.
5 protsendi klubi idee tõi Martin Villigule Eduka Eesti võidu ja 10 000 eurot
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.
Arvamuskonkursi Edukas Eesti käesoleva hooaja võitis ettevõtja Martin Villigu idee algatada ühiskondlik kokkulepe, millega jõukamad inimesed annetaksid oma sissetulekutest 5 protsenti erinevateks algatusteks.