Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Partnerlusest kasu kõigile

    EMT partnerturunduse osakonna juhataja Anne Muldme arvates on oluline märksõna partnerturunduses maineülekanne. Tugevdab ju suurepärane pakkumine kliendi silmis mõlemat partnerit.
    Kui kliendile usaldusväärne firma pakub lisaväärtust partneri toote või teenuse näol, mõjub see hea soovitusena. See on jällegi investeering järgmise pakkumise edusse, mis omakorda loob positiivse fooni pikaajalisele kliendisuhtele.
    Muldme hinnangul on aktiivse turundustegevusega ettevõtteil tihti kindlad partnerid loov- ja meediaagentuuride näol. Lisaks püsikoostööle tekib aga ka rida partnerlusi, kus erinevate äriliste eesmärkidega projekte ühiselt ellu viiakse.
    Muldme teatel on EMT-l palju staažikaid kliente, kellele on loodud eraldi lojaalsusprogramm Topeltpluss.
    Topeltpluss programmi raames on juba aastaid headele klientidele suunatud lisaväärtuspakkumisi koostööpartnerite poolt.
    Kliendiuuringutest selguvad valdkonnad, mis kliente huvitavad, sellest alusel tehakse ka pakkumised mitmetes valdkondades (üritused, kaubad, teenused).
    Muldme märkis, et telekommunikatsioonisektoris on eraldi partnerlusvaldkond suhted kommunikatsioonivahendite tootjatega. Kuna tehnoloogiaseadmed on keskmise kodaniku jaoks aukartustäratav valdkond, on Muldme arvates oluline klientidele seadmete osas soovitusi jagada ning aeg-ajalt ka eripakkumisi korraldada.
    Muldme toonitas, et sageli tuleb ette olukordi, kus ühe partneriga käib koostöö mitme projekti raames ning lisaks seob partnereid vastastikune kliendisuhe. "Siis on hea, kui organisatsioonis on allüksus, kuhu kokkupuutepunktid koonduvad. See lubab tegevusi võimendada või optimeerida," andis ta nõu. Näiteks EMTs on partnersuhted eraldi juhitud valdkond.
    Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Kersti Gorstov nentis, et Tele2 on partnerturundust viimasel ajal järjest enam praktiseerinud ning ka sponsorluspoliitika suund on toetada ettevõtmisi, millest saaksid osa võimalikult paljud kliendid.
    Tele2 toetas sel suve näiteks Linnateatri suvelavastust "Kaev" ning Muhu Tulevikumuusika Festivali "Juu Jääb". Tele2 kliendid said neile üritustele osta pileteid erihinnaga.
    Gorstov ütles, et Tele2 jaoks on partnerturunduse mõte pakkuda klientidele tavapärase teenuse kõrval reaalset lisaväärtust. Eesmärgiks on klientide rahulolu ja seeläbi lojaalsus.
    Partnerturundust soovitas Gorstov arendada eelkõige ettevõtteil, kelle jaoks on tähtis kliendilojaalsus. Ta rõhutas ka, et kindlasti tuleb silmas pidada, et pakkumine oleks selline, mida klient väärtustab. Vastasel juhul pole partnerlusturunduse arendamisel erilist mõtet.
    Alates 2001. aastast on Elisa olnud Briti mobiilsideoperaatori Vodafone partner.
    Koostööd on Vodafone'iga tehtud eelkõige eesmärgiga pakkuda oma klientidele lihtsaid ja mugavaid teenuseid. Vodafone on esindatud enam kui 40 riigis ning teenindab ühtekokku 186,6 miljonit mobiilikasutajat.
    Lisaks on Vodafone'il märkimisväärsed tootearendusressursid ning igal aastal jõuab klientideni uusi teenuseid. Koostöös Vodafone'iga saab Elisa pakkuda ka Eesti klientidele innovaatilisi mobiilsideteenuseid, mis aitavad inimestel muuta oma töökorraldust mugavamaks.
    Näiteks saavad Elisa kliendid kasutada andmesidekaarti Vodafone Connect Card.ja Vodafone Eurocall-teenust. Vodafone Eurocall-paketis on üle Euroopa Eurocall-riikides fikseeritud selged ja soodsad hinnad, erinevalt tavalisest roaming-hinnakirjast, kus hind sõltub mitmesugustest asjaoludest.
    Teine näide on eelmisel aastal turule toodud teenus Elisa Mobiilne Kontor, mis sisaldab kolme ühisteenust Vodafone'iga. Need on Vodafone Wireless Office, Vodafone Push E-mail, Vodafone Mobile Connect. Kõik need teenused muudavad ettevõtete töö kiiremaks ja efektiivsemaks.
    Eesti Jalgpalliliidu ning Eesti koondise peasponsorina on Elisa koos Jalgpalliliiduga ellu viinud ühisprojekte toetamaks ka noorte, koolilaste ja harrastajate jalgpalli.
    Suvised koolinoorte karikavõitlused ja aastalõputurniirid saalijalgpallis on saanud teoks ühistöö tulemusena. Mullune saalijalgpalliturniir kestis nädal aega, kokku osales sellel ligi 1000 jalgpallurit.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Erje Mettas: majanduse jahtumine toob hoiused taas au sisse
Keskpangad rakendavad jõudsalt meetmeid kõrge inflatsiooni ohjamiseks ning oodatav majanduse jahtumine suunab eraisikute ja ettevõtete tähelepanu taas raha pankades hoiustamisele, prognoosib Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas.
Keskpangad rakendavad jõudsalt meetmeid kõrge inflatsiooni ohjamiseks ning oodatav majanduse jahtumine suunab eraisikute ja ettevõtete tähelepanu taas raha pankades hoiustamisele, prognoosib Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas.
Majanduslanguse kartus pani investorid taas müüma
USA aktsiaturg teisipäeval langes laiapõhjaliselt, kui nõrk tarbija kindlustunde indeksi näitaja vähendas uuesti investorite optimismi ning kasvatas muret, et Föderaalreservi agressiivne võitlus inflatsiooniga võib majanduse langusesse viia, vahendab Reuters.
USA aktsiaturg teisipäeval langes laiapõhjaliselt, kui nõrk tarbija kindlustunde indeksi näitaja vähendas uuesti investorite optimismi ning kasvatas muret, et Föderaalreservi agressiivne võitlus inflatsiooniga võib majanduse langusesse viia, vahendab Reuters.
Sõõrumaa meelitas enda juurde ühe Wise'i finantsjuhi
Eesti päritolu finants-startupi Wise Aasia ja Lähis-Ida piirkonna finantsjuht Nataliya Gavrylova hakkab edaspidi arendama Urmas Sõõrumaale kuuluvat Foruse platvormimajandust.
Eesti päritolu finants-startupi Wise Aasia ja Lähis-Ida piirkonna finantsjuht Nataliya Gavrylova hakkab edaspidi arendama Urmas Sõõrumaale kuuluvat Foruse platvormimajandust.
Enefit Greeni Soome tuulepark hakkab investoritele raha tootma järgmisel aastal
Enefit Greeni 13 tuulikuga Tolpanvaara tuulepark hakkab elektrit tootma 2023. aasta sügisel. Pargi ehitusse investeerib börsifirma 83 miljonit eurot.
Enefit Greeni 13 tuulikuga Tolpanvaara tuulepark hakkab elektrit tootma 2023. aasta sügisel. Pargi ehitusse investeerib börsifirma 83 miljonit eurot.
Vaatamata keerulisele ajale hakkas ettevõtja julgemalt laenama
Selle aasta mais kasvas majapidamiste laenuportfell Eesti pankades taas eelnevast kuust kiiremini, 267 miljoni euro võrra. Kasvas ka ettevõtjate laenuhuvi – uusi laene võtsid ettevõtjad 462 miljoni euro ulatuses, mis on tänavu suurim kuine laenukasv.
Selle aasta mais kasvas majapidamiste laenuportfell Eesti pankades taas eelnevast kuust kiiremini, 267 miljoni euro võrra. Kasvas ka ettevõtjate laenuhuvi – uusi laene võtsid ettevõtjad 462 miljoni euro ulatuses, mis on tänavu suurim kuine laenukasv.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.