• OMX Baltic−0,04262,52
  • OMX Riga0,08877,57
  • OMX Tallinn−0,011 697,99
  • OMX Vilnius0,3996,5
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 1000,958 271,96
  • Nikkei 2253,4136 833,27
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,25
  • OMX Baltic−0,04262,52
  • OMX Riga0,08877,57
  • OMX Tallinn−0,011 697,99
  • OMX Vilnius0,3996,5
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 1000,958 271,96
  • Nikkei 2253,4136 833,27
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,25
  • 27.01.07, 10:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Superrikkaid lennutavad üha suuremad õhusõidukid

Isiklik Boeing 737 on liiga väike, rääkimata Gulfstreamist või Cessnast. Superrikkad vaatavad üha säravamal silmil hiiglaslike Boeing 747-400 ja uue Airbus A380 poole.
Nendega on ju hea minna teise maailma otsa väikesele ostureisile, kirjutas Postimehe lisaväljaanne Otsustaja.
Boeing 737 on megarikaste isikliku sõiduvahendina juba peaaegu igapäevane. Maailmas on kasutusel ligi 300 õhulaeva, mis on kas lennukitootjate enda või mõne suurema lennufirma poolt kliendi jaoks spetsiaalselt ümber ehitatud. Enamasti on tegemist mugavate omaniku käe-jala järgi ehitatud lennukitega, kus 18-karaadisest kullast kraanikausid või 15 miljoni kroonine helisüsteem on üsna tavaline.
Superrikaste lennukeid võidakse ümber töötada küll vähehaaval, summad on aga hiiglaslikud. Suurema lennuki ümberehitamisel baasiks võetav lennuk võib maksta ligi 2,2 miljardit krooni. Ümberehitamine võib lisada veel sadu miljoneid, mõned on maksnud isegi kuni 800 miljonit krooni sõltuvalt kliendi soovitud «elegantsustasemest,» nagu tööstusharus kirjeldatakse.
Šeikidele meeldib Boeing 747, samuti tema väiksemad sugulased 767 ja 777, kus on piisavalt ruumi ka hobuste jaoks. Kuid kasutajaid on teisigi, näiteks Google’i asutajad Larry Page ja Sergey Brin eelistavad Boeing 767-t nagu ka Roman Abramovitš.
Vene oligarhide lennuvahendina on lisakütusepaakidega 737 siiski suhteliselt tavaline. John Travolta tegi oma Florida kodu juurde lennuvälja, hiljuti käis aga oma 707ga Roomas pulmas (Tom Cruise ja Katie Holmes).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 14:25
Paljudel tööstus- ja laohoonetel jätkuvalt tuleohutusülevaatus tegemata: Forus on ettevõtetele oluliseks partneriks
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele