Warner Music Group annab parima, et olla
ökosõbralik ja peatada kliima soojenemine.
Warner Music Groupi ökosõbralikus muutumine algab ökosõbraliku süsinik neutraalse Grammy peoga, teatas ettevõte. Muusikatootja eesmärk on vähendada kasvuhoonegaase tekitavaid emissioone.
Süsinik-naturaalne Grammy pidu ja teised sarnased sündmused on Warner Music Groupi sponsoreeritud üritused, et propageerida ökosõbralikkust. Ürituse süsinik-naturaalsus seisneb selles, et WMG jälgib palju kulutati energiat sündmuse jooksul ja ostab vastava koguse energiat taastuvast allikast, näiteks tuule- või päikeseenergiat. Sellega tasakaalustatakse tekitatud süsihappegaasi hulk.
Juba varem hakkas ettevõte oma kontorites vähem paberit kasutama ja propageeris ümbertöötlemist. Oma kontorites eelistatakse juba ümber töödeldud paberit.
Seoses sellega teatas ettevõte, et kõik alates 2. märsist 2007 USAs müüdavad CD ja DVD pakendid tehakse edaspidi ümbertöödeldavast ökosõbralikust paberist.
"Keskkonnasõbralik käitumine on kasulik, see hoiab kokku paberit ja tekib vähem jäätmeid," ütles Warner Music Groupi USA müügidivisjoni juht John Esposito. "Ökosõbraks olemisel ei ole ühtegi puudust," lisas ta.
Seotud lood
Maailma suurimate plaadikompaniide hulka kuuluv Warner Music teatas, et majandusaasta esimese kvartali kasum kasvas 92 protsenti.
Ühendkuningriigi muusikagigant EMI Group
võttis vastu investeerimisfirma Terra Firma ülevõtmispakkumise.
Euroopa muusikagrupi EMI sõnul on ettevõtte
poole võimaliku ülevõtmispakkumise pärast pöördunud USA rivaal Warner Music.
IIZI finantsjuhi Kaido Kepi sõnul jõuab majanduskasvu üldine aeglustumine kindlustussektorisse viitega, mistõttu on tunda turul kerget jahenemist.
Enimloetud
3
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Hetkel kuum
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Tagasi Äripäeva esilehele