Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti viimase aja rahvaauto taandus selle aasta esimesel kuul lausa seitsmendale kohale, sest sellest tormasid mööda maasturid ja ka keskklassi autod, nagu Mazda 6 ja Toyota Avensis.
Eestlaste maasturiarmastus sai möödunud kuul veel rohkem kinnitust. Tabeli esiosa hõivas Honda CR-V, jätmata mingit kahtlusetera, kes on peale uue mudeli tulekut võitluses RAV4ga peremees. CR-V müük oli üle kahe korra suurem kui konkurent RAV4-l.
Tõsi, viimane vandus alla ka oma margi suurema maasturipõlvkonna Land Cruiseritele, mida osteti samuti ligi kaks korda rohkem. See on huvitav, sest Land Cruiser pole odav auto, selle hind algab 604 300 kroonist. Öeldakse, et leiva panevad lauale väikeautod, kuid või ja vorsti toob leivale maasturimüük. Möödunud kuul sõid autofirmad küll väga jämedate vorstiviiludega võileibu. Ardo Kalda
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.