• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 26.03.07, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõnes maaliinide bussis sõidad kui pommi otsas

Ülevaatusel sõidukõlbmatuks tunnistatud bussid sõidavad vale numbriga regulaarselt mõnel maaliinil, kirjutas Eesti Päevaleht.
Eelmisel nädalal algatas Jõhvi politseiosakond uurimise seoses maakonnaliinidel sõitvate OÜ Ekspress-Auto L ülevaatuseta bussidega, millele olid kinnitatud valed numbrimärgid. Paar nädalat tagasi trahviti sama süüdistuse alusel AS-i Harjumaa Liinid bussijuhti Ivarit, kes enda sõnul polnud ise numbrite vahetusest teadlik.
Väidetavalt remonditakse Eestis busse korrapäraselt vaid vähestes ettevõtetes ning bussijuhid peavad seda sageli piletite müügist saadud summade eest ise tegema, et aga piletitulu moodustab suure osa nende sissetulekust, ei ole paljudel bussijuhtidel huvi busse tehniliselt korras hoida. Nii näiteks üritatakse parandada purunenud osi, selle asemel et need uute vastu välja vahetada. Maaliinide bussid on sõidus maksimaalse graafikuga ning neid ei saa vajaduse korral teiste samaväärsetega asendada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele