• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 5000,04%6 609,73
  • DOW 300,58%46 023,16
  • Nasdaq −0,23%22 283,57
  • FTSE 1000,47%9 238,52
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 5000,04%6 609,73
  • DOW 300,58%46 023,16
  • Nasdaq −0,23%22 283,57
  • FTSE 1000,47%9 238,52
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • 25.04.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Waiting for summer

A segment which is designed to meet the requirements of both the commercial passenger transport sector and the private family sector. It presents a new way of travelling.
Äripäev tested Mercedes-Benz Viano, Renault Trafic, Volkswagen Multivan and Toyota Hiace. Every combi had their pluses and minuses. Depending the internal configuration, it's possible to carry nine people. Backseats can be folded, tilted or removed to arrange the interior to suit the individual requirements.
Autor: ÄP

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele