• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 16.07.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõik ei mahu ma(a)rjamaale

Pealtnäha on EASi turismiarenduskeskuse kampaania "Puhka Eestis" üllas ettevõtmine, mis jätab omade raha kodumaale ja turgutab majandust kogu riigis.
EAS teatab ka uhkelt, et 2006. aastal kasvas Eesti majutusettevõtetes ööbinud siseturistide arv 34 protsenti. Tegelikult on kohalikud juba nii mõnegi kauni paiga oma kodumaal ummistanud.
Kes ei usu, püüdku näiteks Lääne-Virumaal Rakveres ja selle ümbruses nädalavahetuseks üht tuba broneerida. Lootusetu! Kui infrastruktuur järgi ei jõua, pole ka reklaamil mõtet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele