• OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,18%47 520,57
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • OMX Baltic−0,37%293,44
  • OMX Riga0,01%910,81
  • OMX Tallinn−0,56%1 925,07
  • OMX Vilnius−0,24%1 262,33
  • S&P 5001,56%6 654,72
  • DOW 301,29%46 067,58
  • Nasdaq 2,21%22 694,61
  • FTSE 1000,16%9 442,87
  • Nikkei 225−1,18%47 520,57
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • 16.07.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõik ei mahu ma(a)rjamaale

Pealtnäha on EASi turismiarenduskeskuse kampaania "Puhka Eestis" üllas ettevõtmine, mis jätab omade raha kodumaale ja turgutab majandust kogu riigis.
EAS teatab ka uhkelt, et 2006. aastal kasvas Eesti majutusettevõtetes ööbinud siseturistide arv 34 protsenti. Tegelikult on kohalikud juba nii mõnegi kauni paiga oma kodumaal ummistanud.
Kes ei usu, püüdku näiteks Lääne-Virumaal Rakveres ja selle ümbruses nädalavahetuseks üht tuba broneerida. Lootusetu! Kui infrastruktuur järgi ei jõua, pole ka reklaamil mõtet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele