Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea elu suurendab impulssostude osakaalu

    Et kaupluses tehakse väga suur osa ostuotsustest, kinnitab ka Inglismaal The Point-of-Purchase Advertising Institute'i uuring, mis ütleb, et 70 protsenti ostudest otsustatakse kaupluse riiuli ees. Uuringud kinnitavad ka, et suures kaubanduskeskuses on tarbija just toiduosakonnas reklaamsõnumitele enim avatud. Impulssostude kasvuga on väga kiiresti arenenud ka ostukohtades paiknevad meediakanalid.
    Hinnanguliselt arvatakse, et 10 protsenti kogu meediaturust on alternatiivse meedia osakaal, samas 80 protsenti sellest annab jaekaubanduse sisemeedia kasutus.
    Media House'i arendusjuhi Hanno Kindeli sõnul on Eestis ostukohas paiknev meedia selgelt kõige paremini väljaarendatud kanal, kuid siiski võiks seda võimalust senisest paremini ära kasutada.
    Ka alternatiivmeedia lahendusi pakkuva meediaagentuuri Ambient Marketingi juht Kristjan Laja kinnitab, et kellel on parem väljapanek, parem kujundus või kelle sõnum on õigemas kohas, selle kasuks otsustatakse. "Tuleb vaadata brändi ja sihtgruppi ning leida kokkupuutepunktid," lisas ta.
    Samas on Laja sõnul Eestis olukord, kus tavaliselt kasutatakse alternatiivseid meedialahendusi laheda ajaviitena ja enamik rahast läheb ikka standardsetesse lahendustesse. "Ma ei ütle, et Eestis tavameedia ei tööta, vaid n-ö tapeet ei tööta. Tulemusi andvaid reklaame, kus on väga hea tekst ja klipp, on väga vähe. Keskmine Eesti ettevõte ei saagi endale väga head klippi ja kujundust lubada," nentis Laja.
    Ka maailma suurim meediatarbija Procter & Gamble teatas hiljuti, et alandab oluliselt telereklaami osakaalu. Sama tendentsi on Laja sõnul märgata ka Eesti ettevõtetes.
    SEB Eesti Ühispank kulutab siseruumides tehtavatele reklaamidele oma reklaamieelarvest umbes 20%, sõltuvalt kampaaniast.
    Firma kommunikatsiooni- ja turundusdivisjoni juhi Karl Multeri sõnul on sisereklaamikanalitele tehtavad investeeringud viimasel paaril aastal kahekordistunud. "Kõige kulukam on lennujaam, lisaks oleme kõvasti arendanud kontoripinna reklaame, paljudesse neist on installeeritud teleekraanid. Kasutame kontoreis ka suhteliselt julgelt erilahendusi," selgitas Multer. Kontorile lisanduvad ostetavad reklaamid kaubanduskeskustes, liikluse sõlmpunktides jmt.
    Sisereklaame on kasutanud ka maanteeamet. Kampaania "Sõida kaine peaga" reklaamid paigaldati näiteks baaridesse ja söögikohtadesse. "Sisereklaam on liiklusohutuse sõnumi edastamise mõttes lisaväärtus välimeedia sõnumile," põhjendas turundusjuht Urve Sellenberg.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Kuidas ikkagi rikkaks saada? Miljonärid ise annavad nõu
Saaremaal kauaoodatud üritus “Kuressaare Rahatarkus 2024” tõi kokku nii kohalikke kui kaugema kandi rahvast. Neli üle kodumaa teada-tuntud tegusat meest, Raivo Hein, Robin Valting, Rahakratt ja Martin Villig, tõid päevavalgele rikkuse saavutamise saladused.
Saaremaal kauaoodatud üritus “Kuressaare Rahatarkus 2024” tõi kokku nii kohalikke kui kaugema kandi rahvast. Neli üle kodumaa teada-tuntud tegusat meest, Raivo Hein, Robin Valting, Rahakratt ja Martin Villig, tõid päevavalgele rikkuse saavutamise saladused.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.