• OMX Baltic1,54%301,66
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,56%1 972,2
  • OMX Vilnius1,52%1 182,34
  • S&P 5001,47%5 686,67
  • DOW 301,39%41 317,43
  • Nasdaq 1,51%17 977,73
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,86
  • OMX Baltic1,54%301,66
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,56%1 972,2
  • OMX Vilnius1,52%1 182,34
  • S&P 5001,47%5 686,67
  • DOW 301,39%41 317,43
  • Nasdaq 1,51%17 977,73
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,86
  • 19.09.07, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaatajate lemmik: Kanal 2

Ka sel aastal on Kanal 2 suutnud hoida juhtpositsiooni Eesti telekanalite seas kirjutab Äripäev.
Kanal 2 peadirektor rõõmustas, kuna juhtpositsioon on nende käes juba 2006. aasta juunist ja ütleb: "Me ei andnud ühtegi kuud ära ja vahe aina suureneb."
Kuna teles käib mõõduvõtt oktoobris-novembris ja Kanal 2 juhtis juba niigi leidis reklaamiraha neid neljandas kvartalis ise üles. "Iga ettevõtte unelm," oli Oru õnnelik.
Kohe on algamas selle aasta põhihooaeg ja Oru loodab sellest vaid parimat. Sügisel tuleb ekraanile mitmeid uusi saateid, milline neist hitiks kujuneb, ei oska praegu öelda.
Telemaailmas sõltub kõik reitingust sest reklaamijad tahavad suurima reitinguga saateid. Näiteks kriminaalse sisuga saatesse on palju raskem reklaami müüa kui tantsusaatesse.
Käesolev aasta toob Oru sõnul vähem imagoklippe ja rohkem tarbimisklippe.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele