Skype'ist lahkuv ettevõtte juht Niklas
Zennström andis Rootsi majandusportaalile di.se intervjuu, milles tutvustas oma
tulevikuplaane ja paljastas, et interneti-TV-l Joost on rohkem potentsiaali kui
Skype'il.
Siiani on Zennströmi põhitähelepanu hõivanud Skype, nüüd saab ta keskenduda oma uuele projektile Joost. „Skype'i juhtimine oli täiskohaga töö, teiste projektidega tegelesin, kui mul oli vaba hetk, Joostil on oma tegevjuht ja ma ei pea kogu aeg sellega tegelema,“ seletas ta.
Peale Skype'ist lahkumist kavatseb Zennström edaspidi pühenduda Joostile. „Ma ei plaani ettevõtet juhtima hakata. Plaanin keskenduda strateegia loomisele, tootearendusele ja partnerite otsimisele. Loomulikult plaanin rohkem aega pühendada oma riskikapitali ettevõttele Atomico,“ ütles ta.
Joost avati just kõigile soovijatele, varem said seda katsetada vaid testkasutajad.
Zennströmi sõnul on Joostil tohutu potentsiaal. „Ärimudel on ülilihtne, telereklaamil on tohutusuur turg. Skype'i sissetulek kasutaja kohta on suhteliselt pisike, kuid Joosti sissetulek iga vaataja kohta võib olla sama suur kui tavalisel televisioonil. Potentsiaal on tohutu, kuid see kõik ei juhtu niisama,“ arvas Zennström.
Zennströmi sõnul kasvatakse praegu ettevõtet, raha teenitakse hiljem. „Fookus on kasvul, rohkemal sisul ja toodete mitmekesistamisel. Täna on Joostiga reklaamilepingu sõlminud 37 juhtivat kaubamärki, teiste seas Coca-Cola, Intel, HP ja Procter Gamble,“ lisas ta.