• OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5000,82%5 650,79
  • DOW 300,81%41 082,6
  • Nasdaq 0,76%17 844,66
  • FTSE 1000,94%8 577,07
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5000,82%5 650,79
  • DOW 300,81%41 082,6
  • Nasdaq 0,76%17 844,66
  • FTSE 1000,94%8 577,07
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,07
  • 13.11.07, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa ja Horvaatia olid selle aasta populaarsed reisisihid

Aasta 2007 parima riigi brändi tiitli pälvis taaskord Austraali ning „tõusvate tähtede“ hulka kuuluvad Venemaa ja Horvaatia, teavitas Riigi Brändide Indeks 2007.
Selle nädala Londoni turismimessi – globaalne reisi- ja turismiesikonventsioon – avalöögi suured küsimused olid turism ja külalislahkus: „Millistel riikidel on seoses reisimisega parim maine ning millised riigid reastuvad ihaldatud riigibrändide esikümnes?“
Arvestades käesoleva aasta Riigi Brändide Indeksit (CBI), saavutas Austraalia taaskord ihaldatud koha kui maailma parima riigi brand, millele järgnesid Ameerika Ühendriigid teise kohaga ja Inglismaa kolmanda kohaga. Esikümnesse mahtusid veel Jaapan, Kanada, Prantsusmaa ja Kreeka. CBI nimetas ka Horvaatia, Hiina ja Araabia Ühendemiraadid kui esikolmiku „tõusvad tähed“, mis tõenäoliselt on järgneva viie aasta peamised turismi sihtpunktid.
Käesoleva aasta tõusjad olid Kuuba, Island ja Venemaa.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele