• OMX Baltic−0,27%293,93
  • OMX Riga−0,09%915,88
  • OMX Tallinn−0,41%1 970,12
  • OMX Vilnius0,11%1 234,42
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 257,05
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,43
  • OMX Baltic−0,27%293,93
  • OMX Riga−0,09%915,88
  • OMX Tallinn−0,41%1 970,12
  • OMX Vilnius0,11%1 234,42
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 257,05
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,43
  • 16.01.08, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ford loodab hübriididega aasta lõpuks kasumisse jõuda

Aasta lõpuks peaks Ford Motor Co hübriidautode tootmine esimest korda kasumisse jõudma.
Fordi jätkusuutlike liikurite ja hübriidsõidukite programmi direktori Nancy Gioia sõnul on autotootja alates 2004. aastast, mil programm käivitus, kärpinud hübriidajamitega Escape, Mercury Mariner ja Mazda Tribute SUVi tootmiskulusid 30%.
Direktori sõnul on arendatud akude vastupidavust, uuendatud elektrisüsteemi ja lihtsustatud kontrollsüsteeme, kirjutas AutoWeek.
Gioia ütles, et Ford loodab kasumit teenida uute hübriidajamitega Ford Fusioni ja Mercury Milani tootmisse jõudmisel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ford müüb aastas 21 000 Escape ja Mariner hübriidi igal aastal. Autotootja ei ole avaldanud, mitu autot ta sel aastal müüa plaanib, kuid akude ja hübriidajami tootmiskulud langevad, kui maht kasvab.
Gioia lisas, et Ford arendab ka bensiini-elektri hübriid mootorit, mis kasutab uut EcoBoost süsteemi. EcoBoost kasutab turbolaadijat ja otsest sissepritset, et kütust vähem kulutada ja vähem keskkonda saastata. Gioia sõnul on EcoBoost hübriidmootori bensiiniga töötav osa väiksem, samas masin ei kaota võimsust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele