• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • 12.06.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turistidest on kahju!

Tundub, et Tallinna ilus ümberehitatud lennujaamahoone ongi siia saabuvate turistide sihtkoht, sest kuhugi edasi on võõral inimesel väga keeruline pääseda.
Lennujaama ees seisab küll rivi taksosid, aga nendes maailma lennujaamades, kuhu mina olen sattunud, on olnud spetsiaalsed lennujaama keskusega ühendavad bussiliinid.
Tõenäoliselt jäävad ka paljud turistid harjumuspäraselt bussipeatusesse ootama. Tallinnas aga eraldi lennujaamaliini pole.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Külalistel on võimalus sattuda ühe bussiga Lasnamäele, või kui neil veab, siis Mõigust kesklinna mineva nr 2 bussi peale.
Elan ise Mõigus ja vahel saab buss juba seal kohalikku rahvast pilgeni täis. Tõsiselt piinlik on, kui siis vaesed külalised veel oma kohvritega üritavad ennast kuhugi ära mahutada. Rääkimata sellest, et tihti pole neil Eesti raha, sõidutalongist rääkimata.
Osa võõrsilt tulnutest on ilmselt kuulnud, et Tallinnas on lennujaam suisa kesklinnas. Nemad on siis hakanud oma kohvritega jalgsi minema, kahjuks vahel ka vales suunas. Paar korda olen Mõigu vahel ratastega kohvreid järel vedades reipalt Tartu poole marssivatel välismaalastel otsa ümber pööranud.
Kui Eestis leidus nii palju raha, et lennujaamahoone suuremaks ehitada, siis võiks ju ometi koera sabast ka üle saada ja panna käima lennujaama kesklinnaga ühendava bussiliini.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele