Silvia Kruusmaa • 27. oktoober 2008
Jaga lugu:

Ekspress Grupp tõi turule uue brändi

"Infomeediakanalite kasutamine kasvab aasta-aastalt, enim populaarusust on võitnud just infotelefonid ja internetikataloogid. See on üheks põhjuseks, miks otsustasime vana ja tuntud infoliini kaubamärki värskendada ning Delfi pakutavate võimalustega täiendada.

Ekspresskataloogide pidevalt kontrollitud äriinfo jõuab operatiivselt Delfisse ning uudised ja kogu muu Delfi sisu infotelefoni," ütles Ekspress Hotline juhataja Vahur Kukk.

Uue brändi Delfi Infoliin 1184 alla on koondatud lisaks internetikeskkonnas www.ee.ee leiduvale informatsioonile ka Delfi firmaotsing. Delfi Infoliin 1184 on universaalne infotelefon, mis annab ööpäevaringselt infot vastavalt soovile eesti, inglise või vene keeles.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt