• OMX Baltic−0,18%293,78
  • OMX Riga−0,58%911,03
  • OMX Tallinn−0,63%1 965,87
  • OMX Vilnius−0,18%1 231,64
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,23%9 217,01
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,41
  • OMX Baltic−0,18%293,78
  • OMX Riga−0,58%911,03
  • OMX Tallinn−0,63%1 965,87
  • OMX Vilnius−0,18%1 231,64
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,23%9 217,01
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,41
  • 28.07.09, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa puhastab autoturgu uute keskkonnanormidega

Venemaa plaanib alates 2010. aastast üle minna autode ja muude transpordivahendite keskkonnanormile Euro-4, mis lõpetaks näiteks uute traktorite sisseveo Valgevenest.
Viimastel andmetel võidakse uuele keskkonnanormi kasutuselevõtt majanduskriisi tõttu kahe aasta võrra edasi lükata.
Ekspertide hinnangul on ajapikendust vaja eelkõige Venemaa autotööstusele endale - AvtoVAZile, GAZile, TagAZile ning teistele. Uued lääne sõidukid vastavad Euro-4 normile juba ammu ja nende sissevedu kavandatavad muudatused ei puudutaks.
Samas on uutele keskkonnanormidele vastav mootor 15000-30 000 rubla kallim, kui Euro-3 normidele vastav mootor, kirjutas auto.lenta.ru.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele