Läbi aastate rohkelt mahukaid universaalkerega sõiduautosid tootnud Volvo jääb ka edaspidi minevikule truuks: neil Automedia fotodel on testimisel Volvo V60.
Nagu nimest aru võib saada, on tegu märtsikuisel Genfi autonäitusel debüteeriva sedaani Volvo S60 universaalkerega versiooniga, mille avalik debüüt jääb käesoleva aasta sügisesse.
Hoolimata paksust maskeeringust pole vähemalt V60 esiosa disainis vaja kahelda: see võetakse suuremate muudatusteta üle sedaanilt. Enesestmõistetavalt saab V60 endale ainulaadse tagaosa, mis on kumeram kui ühelgi varasemal Volvo mudelil. Mis teha, kandilisus enam ei müü.
Jõuallikate valikus paneb V60 rõhku turbolaadimisega bensiini- ja diiselmootoritele. Mudelivaliku tippu ronib tõenäoliselt kolmeliitrine kahe turboga bensiinimootor, millel võimsust vähemalt 300 hobujõudu. Tähist T6 kandma hakkav mudel saab endale kindlasti ka nelikveo.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Soodsama hinna ja väiksema hobujõudude hulgaga saab uut V60t osta ka kaheliitrise neljasilindrilise turbolaadimise ja kütuse otsesissepritsimisega bensiinimootoriga, millel võimsust 203 hobujõudu. Hetkel pole selge, kas hiljem S60 mootorite loetellu lisanduv 1,6-liitrine ja 180hobujõuline bensiinimootor saab endale sissekirjutuse ka universaali mootoriruumi.
Diiselmootorite valik on samuti esinduslik, populaarseimad on tõenäoliselt 2- ja 2,4-liitrised jõuallikad, milledel võimust vastavalt 163 ja 205 hobujõudu.
Volvo uusimatele mudelitele kohaselt saab V60 endale rohkelt turvavarustust, neist suurimaks uudiseks on nn jalakäijate avastamise süsteem (Pedestrian Detection System), mis annab juhile märku jalakäijale otsasõidu ohust. Kui juht ei pidurda, peatab süsteem auto ise.
Volvo V60
Autor: 1185-aripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!