• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • 14.03.10, 17:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtekorraldaja ootab Estonian Airilt "häid" piletihindu

Äripäeva päevaküsimusele, kas riik peaks teatud Tallinnast algavaid lennuliine doteerima, vastanud Vare&Jaakkola partner Jaan Vare arvas, et seda ei ole vaja.
"Arvan, et ei ole vaja riigi abi. Kui airBaltic suudab pakkuda nii head hinda, peaks seda suutma pakkuda ka Estonian Air. Siselendudel on riigi dotatsioon loomulikult vajalik, aga välislendudel peaks Estonian Air olema ise piisavalt konkurentsivõimeline," rääkis Vare.
Autor: Kadri Paas, Urve Vilk

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele