Meelelahutusärimees Lauri Viikna leidis, et välismaal korraldatavate Eesti mainekampaaniate raha võiks jätta Eestisse.
"Eks igaüks vaatab seda oma mätta otsast ja välismaale paigutatud raha tulemuse hindamine võib olla keerukam, kui Eestisse paigutatud raha tulemuse hindamine," arutles Viikna. "Kui räägime aga raha paigutamisest Eestisse või välismaale, siis viimasel juhul viiakse raha Eestist välja. Kui raha kulutatakse Eestis, on sellest minu meelest rohkem kasu."
Viikna lisas, et võib küll eksida, kuid ta ei uskuvat välismaiste monitooringute tulemusi. "Seega, kui kuhugi investeerida, siis pigem Eestisse," lausus ta.
Estonian Airi juht Andrus Aljas avaldas nädalavahetusel arvamust, et välismaal korraldatavate mainekujunduskampaaniate asemel võiks EAS toetada hoopis Eestis toimuvaid suurüritusi, mis siia turiste toovad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!