• OMX Baltic−0,24%294,01
  • OMX Riga−0,01%916,63
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,61
  • OMX Vilnius0,04%1 233,52
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,27%9 252,09
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,61
  • OMX Baltic−0,24%294,01
  • OMX Riga−0,01%916,63
  • OMX Tallinn−0,39%1 970,61
  • OMX Vilnius0,04%1 233,52
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,27%9 252,09
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,61
  • 02.03.11, 16:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Josing: euro muutis tarbijaid ettevaatlikumaks

Konjunktuuriinstituudi juhi Marje Josingu sõnul võis jaanuarikuist jaemüügi langust mõjutada eurole üleminekust tingitud tarbijate ettevaatlikkus.
Lisaks inimeste ettevaatlikkusele esimesel eurokuul võis müüki mõjutada ka hinnatõus, ütles Josing ERRile. "Nafta hinna tõus maailmaturul tähendab tarbijatele suuremaid kulutusi mootorikütusele, transpordile ja eluasemele. Nii jääb aga vähem raha raamatutele, rõivastele, kosmeetikale jne," märkis Josing.
"Võib siiski rõõmustada, et langus nii väike oli, sest aasta viimastel kuudel oli ju päris palju kaupmehi, kes kartsid eurost tingitud šokki ja tarbimise suurt langust," lisas ta. Josingu sõnul vaatavad kaubandusettevõtted järgnevale poolaastale siiski optimistlikult.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele