Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Venemaa jaeketi tootejuht: Eestimaa on piimamaa
Venemaa jaeketi Azbuka Vkusa tootejuhi Svetlana Trifonova sõnul valitseb Eestis piimakultuur. Jaeketil on plaanis teha Terega koostööd ning müüa private labelit ehk jaebrändi.
„Ma olen Eestis esimest korda seoses töövisiidiga. Minu ootused Eesti osas täitusid absoluutselt. See, mida ma nägin poelettidel ja tootmisliinidel, on väga kõrge kvaliteediga. See on tõeline piimakultuur,“ kommenteeris Trifonova oma külaskäiku.
Trifonova sõnul tuli ta Eestisse selleks, et näha ainult Tere tootmist ning samuti vaadata seda, kuidas pakutakse neid samu tooteid Eesti poodides ja jaekettides. „Tahtsin teada mllised on konkurendid ning samuti tahtsin tutvuda Eesti piimakultuuriga,“ rääkis Trifonova. Tema arvates ei ole Eestis poelettidel niivõrd konkurents kui pigem partnerlus. „Iga tootja täiendab üksteist ning igalühel on enda tarbija,“ lausus ta.
Azbuka Vkusa veel ei müü Tere tooteid, vaid uurib erinevaid võimalusi, milliseid tooteid on võimalik müüa nende enda margi all. „Sellepärast ma tulingi siia, et näha tehast ning aru saada, kuivõrd on see üldse võimalik ning milliseid tooteid on võimalik müüa,“ sõnas Trifonova.
Azbuka Vkusa on suunatud kõrgekvaliteetsetele toodetele. „Seega kaotada oma nägu, ehk tuua sellist brändi, mille kvaliteet ei ole kõige parem, me ei saa. Seega selle külaskäiguga ma sain aru, et see kvaliteet, mida pakub Tere, on väga kõrge ning sobib meie brändi alla. Me armastame oma tarbijaid ja me proovime pakkuda neile parimat,“ lausus Trifonova ning lisas, et plaanis on teha lepinguid private labeli ehk jaebrändide müügiks igas nende poes.
Kvaliteet on olulisem kui hind. „Meie jaoks ei ole oluline hind, vaid kvaliteet, kui kvaliteet on hea, siis me arutame hinda. Meie kliendid saavad aru, mille eest nad maksavad ning nad on nõus ostma natukene kallimalt,“ sõnas Trifonova.
Hetkel on uurimisel on jogurt ja kohupiimadessert. „Terel on olemas erinevas valikus tervisele häid tooteid. Lisaks heale kvaliteedele on väga hea ka innaovatsioon ja paindlikkus. Tere on kindlasti hea näide ettevõttest, kes armastab seda, mida ta teeb. Nad kuulavad tarbijaid ning toodavad seda, mis tarbijale meeldib,“ märkis Trifonova.
Nädalavahetusel külastas Tere tootmist 19 Moskva ja Peterburi jaekettide esindajat:
1. Astakhov Oleg - LLC Foodline Group
2. Maslo Aleksey - LLC Foodline Group
3. Rybina Irina - LLC Foodline Group
4. Manaeva Anna - Avoska
5. Kostina Olesya - Avoska
6. Ariasova Natalia - Spar
7. Solovyeva Olga - ABK
8. Trifonova Svetlana - Azbuka Vkusa
9. Pronenkio Ekaterina - Pokupay
10. Bokarev Alexander - LLC Foodline Group
16. Valiulina Nailya -Magnolia
11.Teplyakova Oksana - Magnolia
12. Korznikova Yulia - SELGROS
13. Efimov Nikolay - Intertorg (7Y) Moscow
14. Galyatdinova Nailya - Intertorg (7Y) Moscow
15. Kashkina Elena- Monetka
'17. Golius OlgaIntertorg - (7Y) St. Petersburg
18. Kalinkin AlexanderIntertorg - (7Y) St. Petersburg
19. Marchenko Liubov - Foodline St. Petersburg
Taust:Azbuka Vkusa on üks võimsamaid ja tuntumaid kaubamärke vene tarbijate seas. Oma unikaalse kaubavalikuga, õrna stiiliga ja kõrgetasemelise teenusega on Azbuka Vkusa Vene jaeturu üks liidritest.Azbuka Vkusa alla kuulub 40 poodi Moskvas ja selle läheduses.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.