Analüütikute jaoks oli eile tulemused avaldanud USA enimkülastatud internetiportaali Yahoo käive oodatust väiksem, vahendab Bloomberg.
Partnerlehekülgi arvestamata langes aastaga käive II kvartalis 4,6% 1,08 miljardile dollarile. Analüütikud ootasid 1,11 miljardi dollarilist käivet.
Yahoo kannatab, kuna rivaalid Facebook ja Google on teinud paremat tööd. Analüüsifirma EMarketeeri andmetel peaks Yahoo kaotama juba sel aastal esikoha veebireklaami müügis Facebookile.
Juunis kulutasid veebis surfajad keskmiselt kuus Facebooki kodulehel 6,7 tundi võrreldes 3,4 tunniga Yahoo kodulehel või 4,1 tunniga Google`is, selgus ComStore`i analüüsist.
„Peaaegu võimatu on uskuda, et Yahoo saab jätkata Wall Streetile pettumuse valmistamist, isegi kui ootused on õiglaselt madalad,“ ütles Bencmarki nimelise firma analüütik Clayton Moran.
Ettevõtte puhaskasum kasvas aastaga 213,3 miljonilt dollarilt 237 miljonile ehk aktsia kohta 15 sendilt 18-le. Kasum vastas analüütikute ootustele.
Yahoo aktsia reageeris tulemustele järelkauplemisel 4,7% langusega. Aktsia maksis 13,90 dollarit. Aastaga on aktsia hind langenud 12%.