• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    EMT kogemus Apple'iga: uus tase turvalisuse tagamisel

    iPhone'i turuletoomist 2008. aastal Eestis juhtinud Anne Muldme EMTst meenutab koostööd Apple'iga.

    Muldme tõi Apple'i organisatsioonist esile tiimi äärmist kontsentreeritust. Ringis oli vähe inimesi ja tegutseti väga operatiivselt. Info liikumine oli hästi paigas, projekti erinevad tiimid – näiteks tehnilise integreerituse, logistika, turunduse jms alal – tegelesid täpselt ja professionaalselt just oma pärusmaaga ning peaprojektijuhtide roll oli erinevate tiimide töö tulemus kokku koondada.
    "N-ö uut taset nägime turvalisuse ja konfidentsiaalsuse tagamisel ja tundus, et mõlemad said ka väga hästi hoitud. Firmal on väga selged tõekspidamised ja juhised meediaga suhtlemisel, samuti turundusmaterjalide ettevalmistamiseks. Mõistagi tuli materjale peakontoriga kooskõlastada ja kui arvasime, et ilmselt kiiremini kui nädalaga me vastuseid ei saa, siis pidime tõdema, et kõik liikus ja laabus äärmiselt kiiresti," meenutas Muldme koostöö algust.
    Müügiinimeste koolitusesest meenub talle, et Apple'i etteantud juhendmaterjalid olid äärmiselt põhjalikud, EMT-suguse teenindusorganisatsiooni jaoks ehk kohati liigagi põhjalikud, kuid eks edasimüüjaid on erinevaid.
    Meediaagentuuri Mindshare Eesti juht Anu Art kommenteeris, et meediapildis hakkab silma Apple'i suunatus truudele fännidele ja fännibaasi laiendamisele. Seda ilma allahindluste ja suurte müügikampaaniateta, rõhudes pigem uuendustele ja kvaliteedile.
    Hästi tuntud "Think Different" kampaania lõi tõenäoliselt aluspõhja, mis toimib siiani võimaldades Apple'il suhteliselt vähese reklaamiga suurepäraseid tulemusi saavutada, kommunikeerides vaid uudistooteid ja tooteuuendusi, märkis ta.
    Eestis aastal 2008 turule jõudnud iPhone'i ootasid fännid pikisilmi. Kultustelefoni lansseerimiskampaania koostöös EMTga rõhus kvaliteedile, teles kasutati vaid valitud eetriaegu ning spetsiaalpositsioneeringut, trükimeedias olid kasutuses kriitpaberil esikaaned, internetis suured pinnad, et kvaliteetkuvandiga jõuda võimalikult suure hulga inimesteni. "Ülima tähtsusega oli täpne ajastatus," märkis Anu Art.
    2011. aastal tõusis Apple The BrandZ Top 100 edetabelis maailma kalleimaks kaubamärgiks, tema väärtus on hetkel 153,3 miljardit dollarit ning firmal Apple on hetkel rohkem vaba raha kui võlakriisidest räsitud Ameerika Ühendriikidel. Apple tõukas "maailma kalleima brändi troonilt" seal pikka aega figureerinud Google'i, mille väärtus on tänavuses tabelis 111,5 miljardit dollarit.
    Äripäev esitleb 2. septembril Steve Jobsi edu saladusi käsitlevat raamatut ning korraldab temaatilise seminari. Info seminari kohta siin .
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
S&P 500 aktsiaindeks tõusis uude ajaloolisse tippu
USA peamine aktsiaindeks S&P 500 tõusis täna ettevõtete head majandustulemuste tõukel 0,3%, jõudes uude ajaloolisse tippu: 4549,78 punkti.
USA peamine aktsiaindeks S&P 500 tõusis täna ettevõtete head majandustulemuste tõukel 0,3%, jõudes uude ajaloolisse tippu: 4549,78 punkti.
Eesti sadamate kaubamaht kasvas üheksa kuuga jõuliselt
Statistikaameti andmetel suurenes Eesti sadamate kaubamaht selle aasta üheksa kuu jooksul võrreldes eelmise sama perioodiga 9%.
Statistikaameti andmetel suurenes Eesti sadamate kaubamaht selle aasta üheksa kuu jooksul võrreldes eelmise sama perioodiga 9%.
CybExer: Töötaja on väärt head palka ja suurepärast motivatsioonipaketti
CybExer Technologies OÜ lahendab nii maailma juhtivate suurriikide kui ka korporatsioonide küberjulgeoleku probleeme, pakkudes kõige keerulisemaid õppusi, testkeskkondi oma küberharjutusväljal ja arendab selle tarbeks tarkvara. Hetkel on lisaks käsil hoopis teistsugune väljakutse – leida häid töötajaid.
CybExer Technologies OÜ lahendab nii maailma juhtivate suurriikide kui ka korporatsioonide küberjulgeoleku probleeme, pakkudes kõige keerulisemaid õppusi, testkeskkondi oma küberharjutusväljal ja arendab selle tarbeks tarkvara. Hetkel on lisaks käsil hoopis teistsugune väljakutse – leida häid töötajaid.