Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    EMT kogemus Apple'iga: uus tase turvalisuse tagamisel

    iPhone'i turuletoomist 2008. aastal Eestis juhtinud Anne Muldme EMTst meenutab koostööd Apple'iga.

    Muldme tõi Apple'i organisatsioonist esile tiimi äärmist kontsentreeritust. Ringis oli vähe inimesi ja tegutseti väga operatiivselt. Info liikumine oli hästi paigas, projekti erinevad tiimid – näiteks tehnilise integreerituse, logistika, turunduse jms alal – tegelesid täpselt ja professionaalselt just oma pärusmaaga ning peaprojektijuhtide roll oli erinevate tiimide töö tulemus kokku koondada.
    "N-ö uut taset nägime turvalisuse ja konfidentsiaalsuse tagamisel ja tundus, et mõlemad said ka väga hästi hoitud. Firmal on väga selged tõekspidamised ja juhised meediaga suhtlemisel, samuti turundusmaterjalide ettevalmistamiseks. Mõistagi tuli materjale peakontoriga kooskõlastada ja kui arvasime, et ilmselt kiiremini kui nädalaga me vastuseid ei saa, siis pidime tõdema, et kõik liikus ja laabus äärmiselt kiiresti," meenutas Muldme koostöö algust.
    Müügiinimeste koolitusesest meenub talle, et Apple'i etteantud juhendmaterjalid olid äärmiselt põhjalikud, EMT-suguse teenindusorganisatsiooni jaoks ehk kohati liigagi põhjalikud, kuid eks edasimüüjaid on erinevaid.
    Meediaagentuuri Mindshare Eesti juht Anu Art kommenteeris, et meediapildis hakkab silma Apple'i suunatus truudele fännidele ja fännibaasi laiendamisele. Seda ilma allahindluste ja suurte müügikampaaniateta, rõhudes pigem uuendustele ja kvaliteedile.
    Hästi tuntud "Think Different" kampaania lõi tõenäoliselt aluspõhja, mis toimib siiani võimaldades Apple'il suhteliselt vähese reklaamiga suurepäraseid tulemusi saavutada, kommunikeerides vaid uudistooteid ja tooteuuendusi, märkis ta.
    Eestis aastal 2008 turule jõudnud iPhone'i ootasid fännid pikisilmi. Kultustelefoni lansseerimiskampaania koostöös EMTga rõhus kvaliteedile, teles kasutati vaid valitud eetriaegu ning spetsiaalpositsioneeringut, trükimeedias olid kasutuses kriitpaberil esikaaned, internetis suured pinnad, et kvaliteetkuvandiga jõuda võimalikult suure hulga inimesteni. "Ülima tähtsusega oli täpne ajastatus," märkis Anu Art.
    2011. aastal tõusis Apple The BrandZ Top 100 edetabelis maailma kalleimaks kaubamärgiks, tema väärtus on hetkel 153,3 miljardit dollarit ning firmal Apple on hetkel rohkem vaba raha kui võlakriisidest räsitud Ameerika Ühendriikidel. Apple tõukas "maailma kalleima brändi troonilt" seal pikka aega figureerinud Google'i, mille väärtus on tänavuses tabelis 111,5 miljardit dollarit.
    Äripäev esitleb 2. septembril Steve Jobsi edu saladusi käsitlevat raamatut ning korraldab temaatilise seminari. Info seminari kohta siin .
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Euroopa patendiameti president: meil on põhjust tähistada leiutajate läbimurret
Aasta tagasi kasutusele võetud Euroopa ühtne patendisüsteem on näidanud, et kui Euroopa ühendab jõud, siis suudab ta terves maailmas edukalt konkureerida, kirjutab Euroopa patendiameti president António Campinos.
Aasta tagasi kasutusele võetud Euroopa ühtne patendisüsteem on näidanud, et kui Euroopa ühendab jõud, siis suudab ta terves maailmas edukalt konkureerida, kirjutab Euroopa patendiameti president António Campinos.
USA indeksid näitasid sel nädalal häid tulemusi
USA aktsiaturgudel reedel suuri muutusi ei olnud, kuid nädala lõikes näitasid kolmest peamisest indeksist kaks väga häid tulemusi. Sellest hoolimata on mitmeid põhjuseid, mille pärast investorid muretsevad, vahendas Yahoo Finance.
USA aktsiaturgudel reedel suuri muutusi ei olnud, kuid nädala lõikes näitasid kolmest peamisest indeksist kaks väga häid tulemusi. Sellest hoolimata on mitmeid põhjuseid, mille pärast investorid muretsevad, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikeettevõtjate esindaja loodab kliimaministeeriumile
“Vaadates kliimaseaduse eelnõu olen väga murelik, kuna see suurendab halduskoormust,” rääkis väikeettevõtteid koondava EVEA president Ille Nakurt-Murumaa hommikuprogrammi intervjuus.
“Vaadates kliimaseaduse eelnõu olen väga murelik, kuna see suurendab halduskoormust,” rääkis väikeettevõtteid koondava EVEA president Ille Nakurt-Murumaa hommikuprogrammi intervjuus.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kristina Judina: mida teha, kui tubli inimese karjäär „jääb kinni“?
Karjääris n-ö kinni jäämine ei ole vähegi edukate inimeste seas haruldane nähtus, see mõjutab ühtemoodi nii andekaid spetsialiste kui juhte. See on keeruline probleem, mille lahendamise juures mängivad võtmerolli toetav juht ja juhtkond, kirjutab 150-liikmelist meeskonda juhtiv Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.
Karjääris n-ö kinni jäämine ei ole vähegi edukate inimeste seas haruldane nähtus, see mõjutab ühtemoodi nii andekaid spetsialiste kui juhte. See on keeruline probleem, mille lahendamise juures mängivad võtmerolli toetav juht ja juhtkond, kirjutab 150-liikmelist meeskonda juhtiv Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.
Veskimägi: aastal 2030 võiks Eesti kaitsetööstuse käive olla miljard
2030. aastal võiks Eesti kaitsetööstuse käive olla 1 miljard, kuid juba sel aastal on sektori käive rekordiline, rääkis 2C Venturesi partneri Taavi Veskimägi, kes on ka kaitsetööstuse liidu nõukogu esimees.
2030. aastal võiks Eesti kaitsetööstuse käive olla 1 miljard, kuid juba sel aastal on sektori käive rekordiline, rääkis 2C Venturesi partneri Taavi Veskimägi, kes on ka kaitsetööstuse liidu nõukogu esimees.
FT: Euroopast ja USAst tõrjutud Hiina autotootjatel on uus eesmärk: kogu ülejäänud maailm
Sellal kui USA ja Euroopa soovivad kaitsetollidega Hiina autotootjad välja tõrjuda, on viimased võtnud sihikule hoopis suurema ala: kogu ülejäänud maailma.
Sellal kui USA ja Euroopa soovivad kaitsetollidega Hiina autotootjad välja tõrjuda, on viimased võtnud sihikule hoopis suurema ala: kogu ülejäänud maailma.
Operaili ostjaks pakutakse Soome äri ostjat
Soome sotsiaalmeedias ja investeerimisfoorumites arutatakse, kas Eesti riigifirma Operaili võiks ära osta nende börsifirma Nurminen Logistics, kes juba tükikese ettevõttest endale sai.
Soome sotsiaalmeedias ja investeerimisfoorumites arutatakse, kas Eesti riigifirma Operaili võiks ära osta nende börsifirma Nurminen Logistics, kes juba tükikese ettevõttest endale sai.
Alexela emafirma ostab Vene miljardärile kuulunud Läti vedelgaasi müüja “Ei saa öelda, et läbirääkimised oleks väga lihtsad olnud”
Heiti ja Marti Hääle suurosalusega AVH Grupp ostab Läti vedelgaasi müüja SIA Latvijas propāna gāze, mille mullune müük ulatus 130 miljoni euroni.
Heiti ja Marti Hääle suurosalusega AVH Grupp ostab Läti vedelgaasi müüja SIA Latvijas propāna gāze, mille mullune müük ulatus 130 miljoni euroni.