Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    EMT kogemus Apple'iga: uus tase turvalisuse tagamisel

    iPhone'i turuletoomist 2008. aastal Eestis juhtinud Anne Muldme EMTst meenutab koostööd Apple'iga.

    Muldme tõi Apple'i organisatsioonist esile tiimi äärmist kontsentreeritust. Ringis oli vähe inimesi ja tegutseti väga operatiivselt. Info liikumine oli hästi paigas, projekti erinevad tiimid – näiteks tehnilise integreerituse, logistika, turunduse jms alal – tegelesid täpselt ja professionaalselt just oma pärusmaaga ning peaprojektijuhtide roll oli erinevate tiimide töö tulemus kokku koondada.
    "N-ö uut taset nägime turvalisuse ja konfidentsiaalsuse tagamisel ja tundus, et mõlemad said ka väga hästi hoitud. Firmal on väga selged tõekspidamised ja juhised meediaga suhtlemisel, samuti turundusmaterjalide ettevalmistamiseks. Mõistagi tuli materjale peakontoriga kooskõlastada ja kui arvasime, et ilmselt kiiremini kui nädalaga me vastuseid ei saa, siis pidime tõdema, et kõik liikus ja laabus äärmiselt kiiresti," meenutas Muldme koostöö algust.
    Müügiinimeste koolitusesest meenub talle, et Apple'i etteantud juhendmaterjalid olid äärmiselt põhjalikud, EMT-suguse teenindusorganisatsiooni jaoks ehk kohati liigagi põhjalikud, kuid eks edasimüüjaid on erinevaid.
    Meediaagentuuri Mindshare Eesti juht Anu Art kommenteeris, et meediapildis hakkab silma Apple'i suunatus truudele fännidele ja fännibaasi laiendamisele. Seda ilma allahindluste ja suurte müügikampaaniateta, rõhudes pigem uuendustele ja kvaliteedile.
    Hästi tuntud "Think Different" kampaania lõi tõenäoliselt aluspõhja, mis toimib siiani võimaldades Apple'il suhteliselt vähese reklaamiga suurepäraseid tulemusi saavutada, kommunikeerides vaid uudistooteid ja tooteuuendusi, märkis ta.
    Eestis aastal 2008 turule jõudnud iPhone'i ootasid fännid pikisilmi. Kultustelefoni lansseerimiskampaania koostöös EMTga rõhus kvaliteedile, teles kasutati vaid valitud eetriaegu ning spetsiaalpositsioneeringut, trükimeedias olid kasutuses kriitpaberil esikaaned, internetis suured pinnad, et kvaliteetkuvandiga jõuda võimalikult suure hulga inimesteni. "Ülima tähtsusega oli täpne ajastatus," märkis Anu Art.
    2011. aastal tõusis Apple The BrandZ Top 100 edetabelis maailma kalleimaks kaubamärgiks, tema väärtus on hetkel 153,3 miljardit dollarit ning firmal Apple on hetkel rohkem vaba raha kui võlakriisidest räsitud Ameerika Ühendriikidel. Apple tõukas "maailma kalleima brändi troonilt" seal pikka aega figureerinud Google'i, mille väärtus on tänavuses tabelis 111,5 miljardit dollarit.
    Äripäev esitleb 2. septembril Steve Jobsi edu saladusi käsitlevat raamatut ning korraldab temaatilise seminari. Info seminari kohta siin .
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.