• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kadastik: Eestis on suhteliselt stabiilne peatoimetajate seltskond

    Headest inimestest on alati puudus ja peatoimetaja valikuvõimalused pole kunagi väga suured olnud, ütles ASi Eesti Meedia juhatuse esimees, ASi Postimees vastutav väljaandja Mart Kadastik.

    Järgneb intervjuu Mart Kadastikuga:
    Eesti Ekspress ja Päevaleht on tänavu peatoimetajaid vahetanud. Miks nad seda tegid?Seda peab küsima Eesti Ekspressi või Päevalehe käest. Mina ei tea, miks nad seda tegid. Meie pole peatoimetajat vahetanud kuus aastat juba.
    Võib-olla siiski peegeldab peatoimetajate vahetus praegust ajaperioodi?Eks headest inimestest on alati puudus ja peatoimetaja valikuvõimalused pole kunagi väga suured olnud. Minu arvates on päevalehtedes peatoimetajad isegi väga vapralt vastu pidanud,  näiteks Väino Koorberg on Õhtulehes olnud ametis hästi-hästi pikka aega (ligi 12 aastat – toim). Arvestades päevalehe stressirohkust ja töö väga keerulist iseloomu, on minu arvates ikka suhteliselt stabiilne peatoimetajate seltskond Eestis. Ja kõik need muutused meediaturul pole ka alati rõõmustavad, vaid pigem sellised ohtlikud meedia arengule.
    Olete ühes enda varasemas arvamusartiklis nentinud, et ajakirjanike ja toimetajate vahetamine ajakirjandust ennast oluliselt paremaks muuta ei saa. Kas olete endiselt seda meelt?Ikka saab muuta. Muidu ei arendataks organisatsioone, kui mitte miski mitte millekski ei muutu. Minu seisukoht on see, et on olemas teatud parameetrid – demograafilised, sotsiaalsed, mis iganes tingimused – ja need on määranud meie ajakirjanduse asendi. Saame paremaks ja halvemaks muutuda sõltuvalt juhtidest, sest juhid otsustavad väga palju selles. Aga seda ma kindlasti pole väitnud, et sõltumata, kes mida juhib, on kõik ette määratud – nii fataalne see pole. Samas peab endale aru andma, et see mänguruum on Eestis. Alates selle suurusest, inimeste arvust, sellest,  kas nad elavad linnas või maal, kas nad on haritud või harimatud.
    Autor: Katariina Krjutškova, Aivar Hundimägi
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.