Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maxima juht: meie teenindus paraneb!
Maxima tegevdirektori Vaidotas Pacesa sõnul on turuliidriks saamiseks neil vaja head teenindust ning proovivad iga päev muuta seda paremaks.
"Need poed hakkavad olema hoopis teistsugused. Kontseptsioon saab olema teine. Me kasutame sees teismoodi planeeringut, värvilahendusi, riiulite paiknemist, rohkem kulinaaria- ja kondiitrikaubalette jne. Tuleb uuenduslikum variant, isegi Leedus ja Lätis on neid vähe ja Eestis ei ole üldse selliseid olemas," rääkis Pacesa Tallinna uutest suurematest poodidest ehk XX supermarketitest.
Rääkides teenindusest, lausus Pacesa, et nende eesmärk on, et Maxima teenindus paraneks. "Me proovime iga päev muuta teenindust paremaks. Kahjuks iga päev see ei õnnestu. Kui avatakse XX Maximaid, siis olen veendunud, et seal tuleb teistsugune teenindus," märkis ta.
Loe pikemalt intervjuud Maxima tegevdirektoriga tänasest Äripäevast.
Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialisti Katrin Batsi sõnul on neil sel aastal kindlalt plaanis avada kaks uut Rimi kauplust ja ta lubas, et uuendusi ja üllatusi on tulemas veelgi.
Jaekaubandusekett Maxima plaanib tänavu investeerida kauplustesse 30 miljonit eurot. Ettevõtte tegevdirektori Vaidotas Pacesa sõnul on nende peamine eesmärk mööduda Rimist ning saada turuliidriks.
Tööinspektsioon kontrollib kampaania korras 1.–30. aprillil kauplusteketis Grossi Toidukaubad, kuidas seal täidetakse töölepingu seaduse ning töötervishoiu ja tööohutuse seaduse nõudeid.