• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 21.03.12, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tasuta ühistransport ei ole autojuhile alternatiiv

Konsultatsioonifirma Stratum eksperdi Dago Antovi sõnul tuleks Tallinnas autojuhtide elu kibedaks tehes pakkuda neile ka mõistlikku alternatiivi.
"Soov ühistranspordi kasutamist stimuleerida ei ole strateegilises mõttes üldse vale - ühel hetkel saab linn täis," rääkis Antov ERR-i uudisteportaalile.
Kuid küsimusi tekitab see, mida autojuhtidele vastu pakutakse ning mis järjekorras asju ette võetakse. "Hetkel tundub, et Tallinnas hakatakse asju tagantpoolt arutama," lausus Antov.
Antovi sõnul on aga Tallinna praegune tasuta teenusega meelitamine pigem suunatud madalama sissetulekuga ja vähem autostunud inimestele, sest autoga sõitvate inimeste jaoks on oluline argument just kvaliteet, mitte hind.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele