Majandusuudiste portaali CNBC läbiviidud USA-ülese uuringu kohaselt omavad Apple’i tooteid ligi pooled sealsetest leibkondadest.
Teisisõnu on Ühendriikides peresid, kus on vähemalt üks iPhone, iPad, iPod või Mac-arvuti, üle 55 miljoni. Küsitluse tulemuste järgi plaanib 10% neist leibkondadest, kes selle 55 miljoni hulka veel ei kuulu, samuti järgmise 12 kuu jooksul Apple’i klientideks hakata.
Samas on Apple’i klientuuri hulka kuuluvatest peredest suurem osa neid, kes omavad firma seadmeid suuremas koguses kui üks ja ühes majapidamises on keskmiselt 1,6 Apple’i vidinat.
Läbiviijate sõnul selguski uuringust eelkõige tõsiasi, et mida rohkem Apple’i tooteid omatakse, seda suurem on tõenäosus, et neid ostetakse juurde. Kuigi enamik tehnoloogiafirmasid rajabki oma turundusstrateegia põhimõttele, et kes kord kliendiks saab, see kliendiks jääb, siis Apple'i puhul on selle strateegia toimimine eriti selgelt näha.
Uuringu järgi olid enamik Apple’i seadmete ostjaid nooremapoolsed haritud mehed, kusjuures sissetuleku suurus korreleerus omatavate toodete arvuga.
Autor: Maarja-Liis Mitri
Seotud lood
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.
Enimloetud
6
Näeb häid objekte Eestis ja väljaspool
Hetkel kuum
Näeb häid objekte Eestis ja väljaspool
Rõtov, Mandel ja Lang ettevõtete maksustamisest
Tagasi Äripäeva esilehele