• OMX Baltic−0,36%300,2
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,51%2 070,41
  • OMX Vilnius0,49%1 205,44
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,51%8 819,12
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic−0,36%300,2
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,51%2 070,41
  • OMX Vilnius0,49%1 205,44
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,51%8 819,12
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 28.03.12, 19:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled Ameerika peredest omavad Apple’i tooteid

Majandusuudiste portaali CNBC läbiviidud USA-ülese uuringu kohaselt omavad Apple’i tooteid ligi pooled sealsetest leibkondadest.
Teisisõnu on Ühendriikides peresid, kus on vähemalt üks iPhone, iPad, iPod või Mac-arvuti, üle 55 miljoni. Küsitluse tulemuste järgi plaanib 10% neist leibkondadest, kes selle 55 miljoni hulka veel ei kuulu, samuti järgmise 12 kuu jooksul Apple’i klientideks hakata.
Samas on Apple’i klientuuri hulka kuuluvatest peredest suurem osa neid, kes omavad firma seadmeid suuremas koguses kui üks ja ühes majapidamises on keskmiselt 1,6 Apple’i vidinat.
Läbiviijate sõnul selguski uuringust eelkõige tõsiasi, et mida rohkem Apple’i tooteid omatakse, seda suurem on tõenäosus, et neid ostetakse juurde. Kuigi enamik tehnoloogiafirmasid rajabki oma turundusstrateegia põhimõttele, et kes kord kliendiks saab, see kliendiks jääb, siis Apple'i puhul on selle strateegia toimimine eriti selgelt näha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uuringu järgi olid enamik Apple’i seadmete ostjaid nooremapoolsed haritud mehed, kusjuures sissetuleku suurus korreleerus omatavate toodete arvuga. 
Autor: Maarja-Liis Mitri

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele