• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 27.01.13, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriisemann: 2012 turundustegu on bussiradade mahamärkimine

EMT ärikliendi divisjoni juht Jüri Kriisemanni sõnul on üks märksõna 2012 turundusteole Tallinna bussiradade mahamärkimine.
"Massiivsuse poolest jäi kindlasti meelde bussiradade mahamärkimine kui ettevalmistav kampaania Tallinna tasuta ühistranspordi turuletoomiseks, kus muidu ökohuvilised eestlased oma tõelise pale avasid ja keeldusid autodest loobuma, milles muidugi oli oma osa ka korralduslikel ebakõladel," lausus Kriisemann Best Marketingile.
Teistest mullustest turundustegudest tõi Kriisemann välja energiaturu avanemisega seotud tegevus. "Seda muidugi kõigi turuosaliste poolt, mitte ainult Eesti Energia tegevus, aga viimane riisus ikkagi koore selle kampaania käigus."
Tooteturundusest jäi Kriisemannile meelde Saku Õlletehase "reinheitsgebot" mõiste turule toomine koos uute õllesortidega. "Soliidselt ja enesekindlalt läbi viidud kampaania."
Meelelahutussektorist tahtis Kriisemann tunnustada Ott Leplandi. "Kes oma Eurovisiooni 6. koha suutis paremini turunduse huvides ära kasutada kui kunagised esikoha võitjad seda tegid."
Teisi Best Marketingi küsitletud turundusspetsialistide arvamusi kuni 11.02 kestva Konkursile Aasta Turundustegu 2012 saate lugeda siit
.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele