"Massiivsuse poolest jäi kindlasti meelde bussiradade mahamärkimine kui ettevalmistav kampaania Tallinna tasuta ühistranspordi turuletoomiseks, kus muidu ökohuvilised eestlased oma tõelise pale avasid ja keeldusid autodest loobuma, milles muidugi oli oma osa ka korralduslikel ebakõladel," lausus Kriisemann Best Marketingile.
Teistest mullustest turundustegudest tõi Kriisemann välja energiaturu avanemisega seotud tegevus. "Seda muidugi kõigi turuosaliste poolt, mitte ainult Eesti Energia tegevus, aga viimane riisus ikkagi koore selle kampaania käigus."
Tooteturundusest jäi Kriisemannile meelde Saku Õlletehase "reinheitsgebot" mõiste turule toomine koos uute õllesortidega. "Soliidselt ja enesekindlalt läbi viidud kampaania."
Meelelahutussektorist tahtis Kriisemann tunnustada Ott Leplandi. "Kes oma Eurovisiooni 6. koha suutis paremini turunduse huvides ära kasutada kui kunagised esikoha võitjad seda tegid."
Teisi Best Marketingi küsitletud turundusspetsialistide arvamusi kuni 11.02 kestva Konkursile Aasta Turundustegu 2012 saate lugeda
siit.