Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Heinver: Selveekspressi pärast kassapidajad tööta ei jää
Selveri juhatuse esimees Andres Heinver ütles, et Selveekspress on alternatiiv tavapärasele ostmisele.
„Väga pikka perspektiivi ei tea, aga praegu traditsioonilisele ostlemisele ohtu pole ja kassapidajad tööta ei jää,“ ütles ta.
Selveekspressi vahendusel tehakse olenevalt kauplusest üle või alla 15 protsendi ostudest.
SelveEkspress on teenus, mis aitab kliendil kiiresti ja iseseisvalt lugeda kassasüsteemi kõik ostetavad tooted selleks ette nähtud kaasaskantava elektroonilise triipkoodilugeja ehk Selvepuldi abil ning maksta kõikide valitud toodete eest selleks ette nähtud makseterminalis ehk Selvekassas või ka tavakassas, selgitab Selveri koduleht.
Selveekspressi on paigutatud nelja Tallinna poodi: Kadaka Selver, Pirita Selver, Kakumäe Selver, Järve Selver.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.