• OMX Baltic0,29%296,74
  • OMX Riga0,06%916,39
  • OMX Tallinn−0,1%2 036,11
  • OMX Vilnius0,19%1 207,07
  • S&P 5000,78%6 389,45
  • DOW 300,47%44 175,61
  • Nasdaq 0,98%21 450,02
  • FTSE 1000,24%9 117,14
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,93
  • OMX Baltic0,29%296,74
  • OMX Riga0,06%916,39
  • OMX Tallinn−0,1%2 036,11
  • OMX Vilnius0,19%1 207,07
  • S&P 5000,78%6 389,45
  • DOW 300,47%44 175,61
  • Nasdaq 0,98%21 450,02
  • FTSE 1000,24%9 117,14
  • Nikkei 2251,85%41 820,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,93
  • 11.04.13, 21:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaapani autotootjad kutsuvad tagasi 3,3 miljonit autot

Honda, Toyota, Nissan ja Mazda kutsuvad üle maailma tagasi 3,3 miljonit autot, sest kõrvalistuja turvapadi võib kokkupõrkel liiga suure jõuga välja hüpata ja saata lendavaid metallikilde salongi.
Tokyos väljastatud pressiteate kohaselt kutsub Toyota 1,7 miljonit, Honda 1,1 miljonit, Nissan 480 000 ning Mazda 20 000 autot tagasi üle maailma. Ligi 1,4 miljonit autot on USAs, vahendab The New York Times.
Nimetatud autotootjate seas on suurim probleem Hondal. Enne tänast avaldust on Honda alates 2008. aastast tagasi kutsunud ligi 2 miljonit autot seoses liiga võimsalt väljuvate turvapatjadega.
Honda sõnul ei ole nemad teadlikud, et defektiga oleks seotud mingeid vigastusi. Kuid 2011. aasta lõpus tunnistas Honda, et sama probleemi tõttu, mis oli seotud 2 miljoni auto tagasikutsumisega, on teada 18 inimese vigastustest ja kahe inimese surmast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasikutsutavateks autodeks on aastatel 2001-2003 toodetud Toyota Corolla, Matrix, Sequoia ja Tunda ning Lexus SC 430. Honda kutsub tagasi 2002 ja 2003 toodetud CR-V, 2001 kuni 2003 toodetud Civicu ning aastal 2002 toodetud Odyssey.
Mazda kutsub tagasi 2003 ja 2004 toodetud Mazda 6 ning 2004. aasta RX-8. Nissan kutsub tagasi 2001-2003 toodetud Maxima, Pathfinderi ning Sentra ja Infiniti FXi ja QX4.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 5 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele