• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,4%45 415,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,11
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,4%45 415,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,11
  • 13.08.13, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ford Hiina aeglustumist ei karda

Fordi juht Alan Mulally ei tunne ülemäära muret Hiina majanduse aeglustumise pärast ning see on autofirmale jätkuvalt tohutu turg.
Teises kvartalis aeglustus Hiina majanduskasv rohkem kui oodatud. Ka esimese kvartali kasv tuli alla ootuste. See on tekitanud hirme, et Hiina majanduse pikem aeglustumine on kätte jõudnud. Mulally lükkab selle ümber, kirjutas CNBC.
"Hiina on suurim autoturg maailmas ning meie oleme kiiremini kasvav kaubamärk Hiinas. Meie parimate prognooside järgi kasvab Hiina majandus 6-8 protsenti," ütles Mulally täna.
Teises kvartalis teenis Ford maksueelseks kasumiks 2,6 miljardit dollarit. Ettevõtte teatel teeniti rekordilised kasumid Aasia, Vaikse-Ookeani ja Aafrika piirkondades. Euroopas saadi kahjum, kui võrreldes eelmise aastaga see vähenes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Fordi strateegia Euroopas on täpselt sama, mis ülejäänud maailmas – vastata oma toodetega tõelisele nõudlusele ja muuta tootevalikuid kütusesäästlikumate autode poole," ütles Mulally. "Euroopas oleme nägemas majanduse ja automüügi stabiliseerumist.
 
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele