• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 18.09.13, 11:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordecon ehitab Tartusse paadisadama

Tartu Sõpruse silla paadisadama ehituse riigihanke võitis ASi Nordecon pakkumus kogumaksumusega 1,58 miljonit eurot.
Paadisadam tuleb Sõpruse silla lähedusse, Rebase 18 kinnistule. Ehitustööde käigus rajatakse statsionaarne kai, paigaldatakse ujuvkai, ehitatakse ning sisustatakse sadamahoone, rajatakse paatide hoiuplats ja juurdepääsuteed ning parkla. Muu hulgas luuakse sadama ehitustööde käigus ka valmidus paaditankla rajamiseks ning korrastatakse Emajõe kallasrada sadama territooriumi ulatuses.
Projekti juhtrühma liige, abilinnapea Raimond Tamm tõdes, et paadiliiklus Emajõel on aasta-aastalt üha tihenenud. "Ujuvkai rajamine loob enam kui 40 paadiomanikule võimaluse hooajaks paat turvaliselt vette jätta ning loobuda ebamugavustest, mis seonduvad paadi vette laskmise ning veest välja tõmbamisega," sõnas ta.
"Rajatavasse sadamahoonesse tulevad ka olmeruumid ning klubiruum, mis loob võimaluse üheskoos teiste paadisõitjatega mõnusalt aega veeta. Samuti asub tööle sadamakapten, kes kõigel sadamaalal toimuval silma peal hoiab," selgitas Tamm linna pressiteate vahendusel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sõpruse paadisadama ehitusmaksumus koos kaasnevate tegevustega on 1,69 miljonit eurot, millest toetusena saadakse 1,37 miljonit ning Tartu linna kaasfinantseering on 318 000 eurot ehk 18,8%. Valmimistähtaeg on järgmise aasta detsember.
Paadisadama ehitamine on osa projektist "Majanduslikult jätkusuutlik ja keskkonnasäästlik Peipsi järve piirkond", mida rahastatakse ENPI Eesti-Läti-Vene piiriülesest koostööprogrammi 2007–13 vahendeist. Projekti eesmärgiks on Peipsi järve keskkonnaseisundi parandamine ja veeturismi arengu toetamine.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele