Müü kvaliteetset kaupa ja pea kinni tarnaegadest, nii saab saematerjalitootja Teamwood OÜ juhi Arno Strauchi hinnangul välismaal rohkem müüa.
"Toode peab olema kvaliteetne. Kvaliteet on see, mis tagab, et su toodet ostetakse. Välisturule müües ongi oluline, et peab olema väga kvaliteetne materjal ja muidugi kinni pidama tarneaegades," kommenteeris ta tänasele Äripäevale, kuidas rohkem müüa. Teamwoodi väljakutse on leida usaldusväärseid välispartnereid, et hoida head tulemused samal tasemel. Ekspordiga loodetakse tagada käibekasv, kuid kasum võib järele anda, sest ettevõttest lahkunud senine tegevjuht Tarmo Noodla asutas samas sektoris oma ettevõtte, kellega nüüd konkureeritakse.
Teamwood saavutas Äripäeva Ida-Virumaa TOPis mullusest kuus kohta parema ehk 23. koha. Ettevõtte käive kasvas eelmisel aastal veerandi võrra 8,5 mln euroni. Ärikasumit teeniti aasta varasemaga võrreldes samas suurusjärgus ehk 452 000 eurot. Firma teenis ekspordilt 12% käibest, eelmisel aastal troonis välispartnerriikidest Poola.
Firma omanikud (S.A.R.L. P.L.S 63%, Gilder-Pro OÜ 22% ja TTC OÜ 15%) teenisid firmast 130 000 eurot omanikutulu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kui palju plaanib Teamwood tänavu kasvada ja milliste nippidega see saavutatakse, loe pikemalt tänasest Äripäeva paberlehest. Lehest leiab ka Ida-Virumaa firmade TOPi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!