Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Müü head ja täida lubadused
Müü kvaliteetset kaupa ja pea kinni tarnaegadest, nii saab saematerjalitootja Teamwood OÜ juhi Arno Strauchi hinnangul välismaal rohkem müüa.
"Toode peab olema kvaliteetne. Kvaliteet on see, mis tagab, et su toodet ostetakse. Välisturule müües ongi oluline, et peab olema väga kvaliteetne materjal ja muidugi kinni pidama tarneaegades," kommenteeris ta tänasele Äripäevale, kuidas rohkem müüa. Teamwoodi väljakutse on leida usaldusväärseid välispartnereid, et hoida head tulemused samal tasemel. Ekspordiga loodetakse tagada käibekasv, kuid kasum võib järele anda, sest ettevõttest lahkunud senine tegevjuht Tarmo Noodla asutas samas sektoris oma ettevõtte, kellega nüüd konkureeritakse.
Teamwood saavutas Äripäeva Ida-Virumaa TOPis mullusest kuus kohta parema ehk 23. koha. Ettevõtte käive kasvas eelmisel aastal veerandi võrra 8,5 mln euroni. Ärikasumit teeniti aasta varasemaga võrreldes samas suurusjärgus ehk 452 000 eurot. Firma teenis ekspordilt 12% käibest, eelmisel aastal troonis välispartnerriikidest Poola.
Firma omanikud (S.A.R.L. P.L.S 63%, Gilder-Pro OÜ 22% ja TTC OÜ 15%) teenisid firmast 130 000 eurot omanikutulu.
Kui palju plaanib Teamwood tänavu kasvada ja milliste nippidega see saavutatakse, loe pikemalt tänasest Äripäeva paberlehest. Lehest leiab ka Ida-Virumaa firmade TOPi.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.