• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Elion: seadus karistab kõiki ettevõtteid

    Valitsuse plaan vähendada sõiduauto kasutamishüvitist karistaks kõiki ettevõtteid, ütles Elioni siseteenuste teenistuse juht Mari-Liis Vihul.

    „Plaanitav seadusemuudatus on suunatud justkui optimeerivatele ettevõtetele, kuid sellega karistatakse kõiki ettevõtteid,“ märkis Vihul.
    Ta ei nõustunud Jürgen Ligi kommentaariga eilsel Soraineni ärihommikul, et Eestis on tavapärane praktika luua ettevõte autokulude optimeerimiseks. Elion on tema sõnul juba viis aastat tagasi loobunud praktiliselt kõigist ametiautodest, kasutusel on vaid tööks vajalikud kaubikud.
    Vihul märkis, et talle teadaolevalt puudutab plaanitav muudatus sisendkäibemaksu mahaarvamisel vaid sõiduautosid ning kuna Elionil praktiliselt sõiduautosid pole, siis kavandatav seadusemuudatus oluliselt neid ei mõjuta.
    Isikliku sõiduauto töösõitudeks kasutamise kompensatsiooni kaotamine võib aga ettevõttele kulude kasvu tuua. „Valdavalt makstakse seda kompensatsiooni inimestele, kel on vaja teha palju väikseid autosõite, ning nende sõitude pärast oleks sõidupäeviku pidamine oluline ajakulu,“ teatas Vihul.
    Äripäev küsis autoparki omavatelt ettevõtetelt, mida nad arvavad valitsuse plaanist vähendada sõiduauto kasutamise eest makstavat hüvitist. 
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Aimar Ventsel: Kesk-Aasia õppetund – autoriteet pole jumalast antud
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Naftaturgu suunab 61aastase inseneri käsi
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Heiki Einpaul: kõige kõvema kisaga pole alati kõige suurem probleem
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Endised kolleegid läksid Ukraina hanke pärast kaklema
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.