Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Äripäev reklaamituru suurim tõusja

    Meedianalüütik Toomas Leito toob välja, et aasta esimese kahe kuuga mullusega võrreldes juhtivate lehtede reklaamikäive veidi vähenes, ainsana suutis paberkandjal nii mahtu kui käivet kasvatada Äripäev.

    Järgneb Toomas Leito analüüs:
    Võrreldes 2013. aasta veebruariga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 12 külge ehk 2%, moodustades 726 külge. Reklaamikäive vähenes 33 tuh. eurot ehk 3%, moodustades 1,08 milj. eurot. Lehtede veebikäive suurenes 14%. Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAd, Neti, Adnet) käive suurenes 20%, mille tagas eelkõige Delfi järjekordne megatulemus.
    Jaanuaris algas reklaamiaasta jõuliselt, veebruaris tuli tagasilöök. Kahe kuu kokkuvõttes oli kasv mullusega võrreldes siiski 3%, mis mahub minu prognoosi sisse. Selgelt oli näha interaktiivse reklaami kiirendus paberkandjate ees.
    Paberkandjal suutis ainukesena nii mahtu kui käivet kasvatada vaid Äripäev. Postimehel kasvas maht küll jõudsalt, kuid käive jäi väikesesse miinusesse. Suurimad probleemid on Eesti Päevalehel.
    Kuu lõpus vajus reklaamiturg ära. Turuliider on Postimees ja suurim tõusja Äripäev.Natuke aitasid turgu stabiliseerida olümpiamängude ja vabariigi aastapäevaga seotud reklaam. Tähtsamatest segmentidest oli oluline kasv tervisereklaamis (+48%), väike kasv ehituses (+13%) ja reisireklaamis (+9%). Vähikäiku tegid auto- ja sidereklaam. (vastavalt -8% ja           -15%).
    Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Äripäevas +40% ja Postimehes +11%, teistes lehtedes vähenes: Eesti Ekspress -10%, Õhtulehes -13% ja Eesti Päevaleht -33%.Käive: Postimees 480 tuh. eurot (mullusega võrreldes -2%), Äripäev 234 (+9%), Õhtuleht 150 (+7%), Eesti Ekspress 130 (-13%) ja Eesti Päevaleht 83 (-27%).Käive paberkandjal: Postimees 300 tuh. eurot (mullusega võrreldes -7%), Äripäev 144 (+7), Eesti Ekspress 130 (-13%), Õhtuleht 95 (-9%), Eesti Päevaleht 83 (-27%).
    Võrreldes eelmise aasta kahe kuuga suurenes reklaamimaht 115 külge ehk 9 %, moodustades 1400 külge. Käive suurenes 51 tuh. eurot ehk 3%, moodustades 2 mln eurot.
    Reklaamimaht suurenes Äripäevas +50% ja Postimehes +28%, teistes lehtedes vähenes: Eesti Ekspress -6%, Õhtuleht -9% ja Eesti Päevaleht -25%.
    Käive: Postimees 860 tuh. eurot (mullusega võrreldes +5%), Äripäev 454 (+16%), Õhtuleht 275 (+8%), Eesti Ekspress 230 (-12%) ja Eesti Päevaleht 153 (-19%).
    Prognoosid märtsiks on vastuolulised, kuid tõenäoliselt jääb lehtede reklaamiturg eelmise aasta tasemele või kasvab pisut.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.