• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 29.06.16, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota kutsub tagasi üle kolme miljoni auto

Tagasikutsumise põhjus on Toyota teatel defektikahtlusega õhkpadjad ja võimalikud vead heitgaasi väljalaskesüsteemis, vahendab Reuters.
3,37 miljonit masinat ootab tee tagasi Toyota tehastesse. Suure osa neist moodustavad just pildil kujutatud hübriidajamiga Priused.
  • 3,37 miljonit masinat ootab tee tagasi Toyota tehastesse. Suure osa neist moodustavad just pildil kujutatud hübriidajamiga Priused. Foto: Erik Prozes/Äripäev
Probleemid on Toyota sõnul eraldiseisvad. Otsus tagasi kutsuda 1,43 miljonit masinat õhkpatjade võimaliku defekti pärast avaldati eile. Täna aga tuli täiendav uudis, et veakahtluste tõttu heitgaasisüsteemis kutsutakse tagasi veel 2,87 miljonit sõiduvahendit.
Heitgaasisüsteemi võimalik defekt puudutab Toyota sõnul 2006.–2015. aastal toodetud mudeleid, täpsemalt Priuseid, Corollasid ning Auris Compacti luukpärasid. Nimelt peitub probleem kütuseemissiooni kontrollühikus, mis võib hakata paisuma ja pragunema ning tekitada kütuselekkeid.
Õhkpatjade kontrolliks kutsuti tagasi ka Priuseid ja Lexus CT200h mudeleid aastatest 2010–2012. Seega võivad Priustel esineda mõlemad probleemid. Toyota sõnul võib õhkpadja täitesüsteemis olla väikeseid mõrasid, mille tulemusel võivad õhkpatjade täitumiskambrid ilma välise põhjuseta eralduda, õhkpadi osaliselt täituda ja salongi tungida.
Senimaani pole Reutersi sõnul kummagi probleemiga aga ühtegi vigastust või õnnetust seostatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.12.24, 12:39
Riigi IT-majad ohustavad sektori ekspordivõimet
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele