Igasugused piirangud, mida Eesti või mis tahes muu riik soovib Euroopa Liidu siseturul kehtestada, tuleb läbi arutada ka teise riikide ja Euroopa Komisjoniga. Sama kehtib ka tubaka- ja alkoholipiirangutega, kirjutab Eesti Päevaleht.
- Alkoholireklaam Foto: Postimees/Scanpix
Nii on Eesti alkoholipiirangute seaduse plaanipärane vastuvõtmine ohtu sattunud, sest suurriigid Saksamaa ja Prantsusmaa nõuavad täpsemaid selgitusi. Mis arupärimises täpsemalt kirjas on, ei ole praegu veel avalik, aga
Eesti Päevalehele on teada, et muret on tuntud näiteks reklaamipiirangute pärast.
Kuna kõigil riikidel on õigus väljendada oma arvamust ja selleks on aega kolm kuud, tähendab see, et kauplustesse läbipaistmatuid vaheseinu ja alkoholireklaami piiramist nõudev eelnõu ei saa seaduseks enne sügist, kuigi peaks juba 2018. aasta alguses jõustuma.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?