Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Riik ei laseks Tallinki osanikuna linnahalli sadamat teha
Kui Eesti riigist peaks kriisi tulemusel saama osanik laevafirmas Tallink, siis viimati Tallinna linnaga plaanitud ühise sadama rajamine linnahalli juurde lükkuks teadmatusse tulevikku edasi, et mitte kahjustada Tallinna Sadama huve.
Tallinna linnahalli plaaniti aasta algul teha Tallinki sadam.
Foto: Liis Treimann
"Juhul kui riik peaks minema aktsiate ostule, siis mina pean normaalseks, et lepingusse lisatakse punkt, et senikaua, kuni riik omab osalust Tallinkis, et tohi see kahjustada teist riigi osalusega börsiettevõtet," ütles majandusminister Taavi Aas ERRi uudistele.
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.