• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,14
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,14
  • 11.10.21, 16:30

Eesti 200 toetavad suurettevõtjatest liikmete kõrval iduinvestorid

Riigikogus esindamata erakonna Eesti 200 toetajate hulgast leiab seltskonna, keda oleme harjunud nägema iduettevõtete suurkogunemistel, suurimad annetajad tulevad aga erakonna seest.
Riigikogu valimised 2019. aastal jäi Eesti 200 napilt mängust välja, erkonna liikmest suurettevõtja Priit Alamäe on enne praeguseid kohalikke valimisi õla tugevalt alla pannud.
  • Riigikogu valimised 2019. aastal jäi Eesti 200 napilt mängust välja, erkonna liikmest suurettevõtja Priit Alamäe on enne praeguseid kohalikke valimisi õla tugevalt alla pannud.
  • Foto: Tanel Meos
Kolmandas kvartalis kogus Eesti 200 annetusi kokku 279 056 eurot, millest üle kolmandiku andsid kaks erakonna liikmest ettevõtjat: Joakim Helenius ja Priit Alamäe.

Seotud lood

Uudised
  • 11.10.21, 10:39
Iduettevõtjad suurendasid annetusi sotsidele
Raha andsid näiteks vennad Villigud, Hinrikus ja Tamkivi
Sotsiaaldemokraatide kolmanda kvartali annetajate seast leiab rea iduettevõtjaid, kes olid ühtlasi ka sotside ühed suuremad annetajad.
Uudised
  • 11.10.21, 15:13
EKRE sai suurima annetuse erakondlasest jäätmeärimehelt
Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna suurim annetaja oli kolmandas kvartalis erakonnaliikmest prügiettevõtja Argo Luude, kes on erakonda toetanud 13 900 euroga.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele