• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2250,88%49 617,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2250,88%49 617,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • 01.11.21, 16:53

Tuntud mahlatootja jäi mullu kuivale

Mahlatootja Largo, mille ostis läinud kevadel varem Investoriteliitu kuulunud meeste uus firma Thule Capital, oli möödunud aastal raskustes.
Largo mahlad
  • Largo mahlad
  • Foto: Liis Treimann
Ettevõte viitab oma aruandes, et läinud aasta alguseks jõudis Largo raskesse rahalisse olukorda, sest tuli 2019. aastal välja paljude uute tootesuundadega, mis kõik oleks vajanud suurt turundust. Kuna aga raha turunduse jaoks polnud, jäi uue kauba müük ootustele alla ja seetõttu muutusid kõik uued tooted portfellis kahjumlikuks, selgub aruandest.

Seotud lood

Uudised
  • 25.01.21, 06:00
Investoriteliidust lahku löönud mehed korjavad ettevõtjatelt raha vesinikutehase jaoks
Vald: me ei ole sellest kuulnud
Kurikuulsast Investoriteliidust lahkunud mehed pakuvad ettevõtjatele võimalust investeerida Kuusallu ehitatavasse päikeseparki, mille juurde on kunagi plaanis püstitada ka vesinikutehas.
Uudised
  • 15.06.20, 16:25
Tuntud Eesti mahlafirma läks uhiuue ettevõtte kätte
Varem Investoriteliidus töötanud mehed ostsid oma verivärske ettevõttega tuntud mahlatootja Largo ning peavad plaani veel hulga Eesti ettevõtteid soetada. Joogifirma senine suuromanik on müügist rääkides sõnaaher.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele