• OMX Baltic0,12269,58
  • OMX Riga−0,56926,06
  • OMX Tallinn−0,031 748,13
  • OMX Vilnius0,311 000,15
  • S&P 500−0,635 509,68
  • DOW 30−0,9440 280,89
  • Nasdaq −0,7617 735,52
  • FTSE 100−0,68 155,72
  • Nikkei 225−0,1640 063,79
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,68
  • OMX Baltic0,12269,58
  • OMX Riga−0,56926,06
  • OMX Tallinn−0,031 748,13
  • OMX Vilnius0,311 000,15
  • S&P 500−0,635 509,68
  • DOW 30−0,9440 280,89
  • Nasdaq −0,7617 735,52
  • FTSE 100−0,68 155,72
  • Nikkei 225−0,1640 063,79
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,68
  • 17.01.23, 13:38

Euroopal jääks diislit puudu üksnes oma saamatusest

Valitsused ja turuosalised Vene kütuste kadumise pärast väga palju pead ei valuta.
Euroopal peaks olema piisavalt rafineerimisvõimekust, et Vene diislikütuse keelamine turgu liialt ei mõjutaks.
  • Euroopal peaks olema piisavalt rafineerimisvõimekust, et Vene diislikütuse keelamine turgu liialt ei mõjutaks.
  • Foto: AFP/Scanpix
Alates 5. veebruarist ei tohi Euroopa Liidus enam Vene diislikütust osta. See ei tähenda aga, et seda poleks võimalik Euroopas tankida. Veel enne, kui sanktsioonid rakenduvad, on Euroopa rekordtempos Vene kütuseid juurde ostnud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele