• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • 01.04.25, 08:15

Hinnad tõusid märtsis üle 4 protsendi

Hinnad kauplustes tõusid märtsis esialgsetel andmetel 4,3 protsenti.
Pea kõik ostud on aastaga kallinenud.
  • Pea kõik ostud on aastaga kallinenud.
  • Foto: Andras Kralla
Võrreldes veebruariga jäi hinnatase märtsis praktiliselt samaks (-0,3%), selgub statistikaameti esialgsetest andmetest. Luminori analüütik Lenno Uusküla märkis, et arvestades sesoonseid faktoreid oli langus 0,2 protsenti. “See on hea uudis inflatsiooni väikese rahunemise osas.”

Seotud lood

Arvamused
  • 26.03.25, 15:59
Pangajuht: majanduslikult mõtlev inimene täna ei säästa
Teatud meelerahufond kontol on vajalik, ent sularaha säästmisele tuleks eelistada investeeringuid, kirjutab Bigbank Eesti juht Jonna Pechter.
Uudised
  • 25.03.25, 10:18
Keskpank ootab majanduskasvu taastumist ja kardab tollisõda
Kaubandustõkete oht koos hinnatõusuga varjutavad majanduse taastumist, hoiatab Eesti Pank värskes majandusprognoosis.
Saated
  • 25.03.25, 09:30
Eesti Pank: inflatsioon tuleb sellel aastal kõrgem kui eelmisel
Eesti Panga ökonomist Rasmus Kattai usub, et inflatsioon tuleb sellel aastal tugevam kui eelmisel.
Uudised
  • 20.03.25, 11:49
Luminori majandusprognoos: tööd tehakse, aga tulemust ei ole
Pank prognoosib 2025. aasta majanduskasvuks 1%
Luminor prognoosib tänavuseks majanduskasvuks tagasihoidlikku 1%, hinnatõus jääb aga kõrge 5% juurde.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele