• OMX Baltic−0,16%291,06
  • OMX Riga−0,09%911,36
  • OMX Tallinn−0,18%1 886,26
  • OMX Vilnius−0,05%1 260,26
  • S&P 500−0,99%6 822,34
  • DOW 30−0,23%47 522,12
  • Nasdaq −1,57%23 581,15
  • FTSE 1000,04%9 760,06
  • Nikkei 2251,59%52 143,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,51
  • OMX Baltic−0,16%291,06
  • OMX Riga−0,09%911,36
  • OMX Tallinn−0,18%1 886,26
  • OMX Vilnius−0,05%1 260,26
  • S&P 500−0,99%6 822,34
  • DOW 30−0,23%47 522,12
  • Nasdaq −1,57%23 581,15
  • FTSE 1000,04%9 760,06
  • Nikkei 2251,59%52 143,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,51
  • 29.08.19, 17:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteeameti juht: Helme ehitusplaan on riigikorda muutmata võimatu

Arvestades demokraatlikke planeerimise, projekteerimise ja kaasamise protsesse, mis on põhimaanteede lõplikuks neljarajaliseks väljaehitamiseks vajalikud, on kolme põhimaantee suuna lõplik välja ehitamine neljarealiseks kiirteeks lähiaastail võimatu, tõdes maanteeameti peadirektor Priit Sauk
Maanteeameti juhi Priit Sauki sõnul läheb kolme põhimaantee suuna neljarealiseks ehitamiseks vaja 1,8–2 miljardit eurot.
  • Maanteeameti juhi Priit Sauki sõnul läheb kolme põhimaantee suuna neljarealiseks ehitamiseks vaja 1,8–2 miljardit eurot.
  • Foto: Raul Mee
""Lähiaastail“ on kolme põhimaanteede suuna Tallinn–Tartu, Tallinn–Narva ja Tallinn–Pärnu lõplik neljarajaliseks väljaehitamine riigikorda muutmata võimatu," vastas Sauk Äripäeva küsimustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.25, 11:04
Perekliinik: IT-juhtimise teenus aitas meil kulusid kokku hoida
Ettevõtte kasvades kasvavad ka IT-vajadused, mistõttu ühe inimese või juhi enda kompetentsist ei pruugi enam piisata. Millal on kasulik majasisese tiimi suurendamise asemel osta IT-juhtimise teenust hoopis sisse?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele