Citroën ë-C3 Aircross rabab hinnaga… ja lendab iseenda võttest selili.

- Väga ahvatleva hinnaga Citroën ë-C3 Aircross näeb kobe välja ja mahutab keskmise pere koos kodinatega kenasti ära.
- Foto: Karl-Eduard Salumäe
Citroën paistab nägevat, et kuivõrd autod on tempokalt kallinenud, tuleb pakkuda võimalikult taskukohaseid neljarattalisi – turuosa vedeleb maas. Igatahes on ta üllitanud mitu mudelit, mis jäävad hinnaklassi, kus tema kodumaise konkurendi Renault’ odavmargi Dacia masinad varem peaaegu üksi laiutasid.
Stellantise kontserni uuel säästuplatvormil rajanev väikeauto Citroën C3 on
Dacia Sandero Stepwayst ainult natuke kõrgema alghinnaga. C3 baasil valmis omakorda ligi 40 cm pikem ja veidi maasturlikum mudel C3 Aircross, mille loojad nägid
Dacia Dusterit vist uneski. Nende kahe auto välismõõtmed erinevad vaid mõne sentimeetri võrra ning hinnakirjadki on kaunis sarnased.
C3 Aircross on siiski linnamehelikum. Näiteks ei pakuta sellele nelikvedu. See-eest saab seda mõnes versioonis seitsmekohalisena, ehkki sellisena, kus kolmas istmerida sobib üksnes väikestele lastele ning pakiruumist ei jää neid istmeid kasutades kah sisuliselt midagi alles.
Veelgi põhimõttelisema erinevusena teeb Citroën nii C3st kui ka C3 Aircrossist täiselektrilist varianti – ë-C3 ja ë-C3 Aircross. Ning kui esimese hinnad stardivad elektrilise väikeauto kohta soodsast 25 000 eurost, siis oluliselt suurema särtsutoitel Aircrossi eest küsitakse vaid 400 eurot rohkem. Tipmises varustuses eksemplar maksab 28 500.
Vau! Moekat elektrilist krossoverit, mis seejuures näeb kobe välja ja mahutab keskmise pere koos kodinatega kenasti ära, enam odavamalt ei saa. Ent paraku nõuab nii suur soodsus teistpidi lõivu, mida paljud trenditeadlikudki inimesed pole kardetavasti valmis maksma.
Odav, aga mugav
Citroën ë-C3 Aircross on elektriauto, mis ei käivitu juhiistmele maandudes automaatselt. Ega ka nuppu vajutades, nagu valdav osa tänapäevaseid autosid. Selleks tuleb vana head võtit anda! Küll aga peab sõidukisse pääsemiseks võtmepuldil nuppu vajutama, sest sellevaba lahendust ei pakuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maastikuvõimekal Dacial sai kõik uus: välimus, tehnika ja isegi vist ostjad.
GWM on esimene Hiina automark, mis Eestis edu saavutanud, ent selle staarmudel osutub põhjalikumal tutvumisel päris väetiks ning kaks korda kallimalgi on häirivaid vigu.
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Suzuki väikeauto pole kaugeltki puudusteta, ent pakub lahedat sõiduelamust. Seda aga üksnes juhul, kui enne liikuma hakkamist vaeva näha.
Usaldus on äris kõige olulisem ning see kehtib ka transporditeenuses. Inimeste päevakava on tihe ning iga minut loeb. Viimane asi, millele soovitakse väärtuslikku aega kulutada, on hilinev või ärajäänud taksosõit ning määrdunud ja ebamugav sõiduk. Samuti juhuslikud pimekohtingud autojuhiga, mis võivad jätta pikemaks ajaks halva tunde.