• Jaga lugu:

    Reklaam Twitteris ja Facebookis on raiskamine

    Sotsiaalmeedia kaotab reklaamijate silmis osatähtsust.Foto: EPA

    Vähemalt sellisel arvamusel on uuringufirma Forrester uurijad, kelle värske uurimuse kohaselt raiskavad ettevõtted Twitteris ja Facebookis aega ning raha.

    Turundajad pöörduvad üha enam sotsiaalvõrgustike poole nagu Facebook ja Twitter lootuses “astuda dialoogi" ja “luua suhteid” enda klientidega. „Tegelikult sul ei ole mingit sotsiaalset suhet enda klientidega,“ kirjutas analüütik Nate Elliott värskes uurimuses “Social Relationship Strategies That Work”.
    Elliotti sõnul jõuavad brändide Facebooki ning Twitteri postitused vaid umbes 2% nende fännidest ja jälgijatest ning vähem kui 0,1% neist inimestest reaalselt ka suhtlevad iga postitusega. Mis veel kurvem, siis Facebook teatas läinud nädalal, et muudab taaskord enda uudisvoo algoritmi, mis muudab mitte makstud postituste jõudmise fännideni veelgi keerulisemaks.
    Seetõttu võivad klientidega veebis sidet luua üritavad turundajad pigem keskenduda enda kodulehele ja seal asuvatele sotsiaalsetele vahenditel. Teine võimalus on keskenduda väiksematele ja rohkem niši sotsiaalvõrgustikele.
    „On selge, et Facebook ja Twitter ei paku sedasorti suhet, mida turundusjuhid soovivad. Ometi enamik brände endiselt kasutavad neid võrgustikke oma sotsiaalturunduse nurgakivina, mistõttu nad raiskavad olulisel määral finants-, tehnoloogist ja inimressursse,“ kirjutas Elliott. „Turundajatel on aeg alustada sotsiaalsuhete strateegia loomist saitide ümber, mis loovad rohkem väärtust.“
    Forresteri uurimuses utsitab Elliott turundajaid hoolikalt järele mõtlema, kuidas nad firma raha sotsiaalvõrgustikes kulutavad ning mõistma, et Facebook ja Twitter ei ole enam brändi seisukohalt sama, mis nad kunagi olid. „Kuigi nad jätkavad miljardite dollarite kokkukühveldamist läbi veebireklaamide, siis nad ei ole enam kõige olulisemad kohad sotsiaalturundajatele,“ kirjutas Elliott.
    Tema sõnul on osa brände juba hakanud enda ressursse Facebookist mujale viima ning on tegemas edusamme. Elliott prognoosib, et järgneva 18 kuu jooksul võtab üha rohkem turundajaid sama tee jalge alla ning Facebook muutub vaid veebireklaamide hoidlaks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Kristina Schotter: hagi tagamise nõue on kõvasti kreenis
Kohtul võiks olla ühe tööpäeva asemel piisav aeg kaaluka ja kostja õigusi äärmiselt riivava otsustuse tegemiseks enam õigusi vaadata ka nõude sisulist põhjendatust, kirjutab advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat Kristina Schotter
Kohtul võiks olla ühe tööpäeva asemel piisav aeg kaaluka ja kostja õigusi äärmiselt riivava otsustuse tegemiseks enam õigusi vaadata ka nõude sisulist põhjendatust, kirjutab advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat Kristina Schotter
Nõrk tööhõive vajutas USA börsid rekordtasemelt alla tagasi
USA oodatust kehvem tööhõiveraport kukutas S&P 500 aktsiaindeksi täna eilselt rekordtasemelt alla.
USA oodatust kehvem tööhõiveraport kukutas S&P 500 aktsiaindeksi täna eilselt rekordtasemelt alla.
Raadiohommikus: kinnisvararajajad teatavad tulemusi
Homme annavad börsile oma esimesest poolaastast ülevaate Eesti ehitusturuhiiud Merko ja Nordecon. Samuti on oodata kinnisvarafondi Baltic Horizon kuue kuu numbreid. Kuidas ehitus- ja kinnisvarasektoril läheb, kommenteerib Merko Ehituse juhatuse esimees Andres Trink.
Homme annavad börsile oma esimesest poolaastast ülevaate Eesti ehitusturuhiiud Merko ja Nordecon. Samuti on oodata kinnisvarafondi Baltic Horizon kuue kuu numbreid. Kuidas ehitus- ja kinnisvarasektoril läheb, kommenteerib Merko Ehituse juhatuse esimees Andres Trink.
Narkoäri on koroonašokist üle saanud Soomes buumib kokaiin
Koroonapandeemia tekitas Eesti narkoturul korraks paanika, kuid nüüdseks on kurjategijad end kogunud ja narkokauplemine on varasemast enamgi kolinud veebi.
Koroonapandeemia tekitas Eesti narkoturul korraks paanika, kuid nüüdseks on kurjategijad end kogunud ja narkokauplemine on varasemast enamgi kolinud veebi.