• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaam Twitteris ja Facebookis on raiskamine

    Sotsiaalmeedia kaotab reklaamijate silmis osatähtsust.Foto: EPA

    Vähemalt sellisel arvamusel on uuringufirma Forrester uurijad, kelle värske uurimuse kohaselt raiskavad ettevõtted Twitteris ja Facebookis aega ning raha.

    Turundajad pöörduvad üha enam sotsiaalvõrgustike poole nagu Facebook ja Twitter lootuses “astuda dialoogi" ja “luua suhteid” enda klientidega. „Tegelikult sul ei ole mingit sotsiaalset suhet enda klientidega,“ kirjutas analüütik Nate Elliott värskes uurimuses “Social Relationship Strategies That Work”.
    Elliotti sõnul jõuavad brändide Facebooki ning Twitteri postitused vaid umbes 2% nende fännidest ja jälgijatest ning vähem kui 0,1% neist inimestest reaalselt ka suhtlevad iga postitusega. Mis veel kurvem, siis Facebook teatas läinud nädalal, et muudab taaskord enda uudisvoo algoritmi, mis muudab mitte makstud postituste jõudmise fännideni veelgi keerulisemaks.
    Seetõttu võivad klientidega veebis sidet luua üritavad turundajad pigem keskenduda enda kodulehele ja seal asuvatele sotsiaalsetele vahenditel. Teine võimalus on keskenduda väiksematele ja rohkem niši sotsiaalvõrgustikele.
    „On selge, et Facebook ja Twitter ei paku sedasorti suhet, mida turundusjuhid soovivad. Ometi enamik brände endiselt kasutavad neid võrgustikke oma sotsiaalturunduse nurgakivina, mistõttu nad raiskavad olulisel määral finants-, tehnoloogist ja inimressursse,“ kirjutas Elliott. „Turundajatel on aeg alustada sotsiaalsuhete strateegia loomist saitide ümber, mis loovad rohkem väärtust.“
    Forresteri uurimuses utsitab Elliott turundajaid hoolikalt järele mõtlema, kuidas nad firma raha sotsiaalvõrgustikes kulutavad ning mõistma, et Facebook ja Twitter ei ole enam brändi seisukohalt sama, mis nad kunagi olid. „Kuigi nad jätkavad miljardite dollarite kokkukühveldamist läbi veebireklaamide, siis nad ei ole enam kõige olulisemad kohad sotsiaalturundajatele,“ kirjutas Elliott.
    Tema sõnul on osa brände juba hakanud enda ressursse Facebookist mujale viima ning on tegemas edusamme. Elliott prognoosib, et järgneva 18 kuu jooksul võtab üha rohkem turundajaid sama tee jalge alla ning Facebook muutub vaid veebireklaamide hoidlaks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tanel Kandle: auk preservatiivi, sott näkku
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Baltic Horizon kasvatas renditulu Fond loob oma tagasiostuprogrammi
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Hans H. Luige trükikoda saab uue juhi
Möödunud suvel Hans H. Luige kätte läinud trükikoda Printall saab 23. mail uue juhi, trükikoda alates 2000. aastast juhtinud Andrus Takkin taandub juhtimisest ja lahkub ettevõttest, teatas ettevõte.
Möödunud suvel Hans H. Luige kätte läinud trükikoda Printall saab 23. mail uue juhi, trükikoda alates 2000. aastast juhtinud Andrus Takkin taandub juhtimisest ja lahkub ettevõttest, teatas ettevõte.
Raadiohommikus: veresaun börsidel, restoraniäri eluspüsimine ja nõuanded ettevõtjale
Esmaspäevases hommikuprogrammis võtame luubi alla investorite otsused veresauna ajal aktsiaturgudel, räägime restoraniäri hakkamasaamisest järjekordses kriisis ja anname nõu, kuidas heitlikul ajal äriprotsesse ümber korraldada.
Esmaspäevases hommikuprogrammis võtame luubi alla investorite otsused veresauna ajal aktsiaturgudel, räägime restoraniäri hakkamasaamisest järjekordses kriisis ja anname nõu, kuidas heitlikul ajal äriprotsesse ümber korraldada.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.