• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 500−0,01%6 197,39
  • DOW 30−0,13%44 436,46
  • Nasdaq 0,22%20 247,27
  • FTSE 100−0,41%8 749,48
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 500−0,01%6 197,39
  • DOW 30−0,13%44 436,46
  • Nasdaq 0,22%20 247,27
  • FTSE 100−0,41%8 749,48
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • 15.02.19, 17:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PRFoodsi käive vähenes jaanuaris

PRFoodsi 2019. aasta jaanuari auditeerimata konsolideeritud käive oli 5,9 miljonit eurot, 1,7 miljonit eurot vähem, kui 2018. aasta jaanuaris, teatas ettevõte.
PRFoodsi juht Indrek Kasela aktsionäride erakorralisel üldkoosolekul, mis kinnitas Soome kalakontserni Trio Tradingu ostu.
  • PRFoodsi juht Indrek Kasela aktsionäride erakorralisel üldkoosolekul, mis kinnitas Soome kalakontserni Trio Tradingu ostu.
  • Foto: Andras Kralla
Ettevõtte teatel ilmestab käibe vähenemine kala ja kalafilee tooterühmas grupi otsust loobuda kala vahendustegevusest ning suurendada töödeldud kalatoodete müüki. Kala ja kalafilee tooterühma osakaal on aastataguse perioodiga võrreldes vähenenud 13,3 protsendipunkti, samas kuum- ja külmsuitsutatud ning muude kalatoodete osakaal on võrreldes eelmise aasta jaanuariga tõusnud kokku 14,3 protsendipunkti, andis PRFoods teada.
Müügikäibe ja müüdud koguse kahanemine tulenes juba varasemates teadetes välja toodud grupi Soome harus tehtud ümberkorraldustest. Trio Trading Ab Oy loobumine lõhe vahendusmüügist tõi kaasa käibe vähenemise summas 1,8 miljonit eurot, võrreldes 2018. aasta jaanuari numbritega. Grupi Inglismaa ettevõtete käive vähenes 0,2 miljonit. Grupi ühinemiseelsete ettevõtete, s.o Heimon Kala Oy, Överumans Fisk AB, Vettel OÜ ja GourmetHouse OÜ käive suurenes 0,4 miljonit eurot.
Uue suuna kinnistumist näitab ka käibe jaotus kliendirühmade lõikes – hulgimüügi käive on vähenenud ning müük jaekettidele ja HoReCa sektorile suurenenud. Hulgimüügi osakaal käibest on võrreldes aastatagusega vähenenud 19,3 protsendipunkti, kui jaekettide ja HoReCa sektori müügi osakaal on samal ajal kokku kasvanud 20,2 protsendipunkti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kolme suurima sihtturu ehk Soome, Eesti ja Suurbritannia käive oli 2019. aasta jaanuaris kokku 5,6 miljonit eurot ning see moodustas 93,9% kogukäibest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele