• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 15.02.19, 17:30

PRFoodsi käive vähenes jaanuaris

PRFoodsi 2019. aasta jaanuari auditeerimata konsolideeritud käive oli 5,9 miljonit eurot, 1,7 miljonit eurot vähem, kui 2018. aasta jaanuaris, teatas ettevõte.
PRFoodsi juht Indrek Kasela aktsionäride erakorralisel üldkoosolekul, mis kinnitas Soome kalakontserni Trio Tradingu ostu.
  • PRFoodsi juht Indrek Kasela aktsionäride erakorralisel üldkoosolekul, mis kinnitas Soome kalakontserni Trio Tradingu ostu. Foto: Andras Kralla
Ettevõtte teatel ilmestab käibe vähenemine kala ja kalafilee tooterühmas grupi otsust loobuda kala vahendustegevusest ning suurendada töödeldud kalatoodete müüki. Kala ja kalafilee tooterühma osakaal on aastataguse perioodiga võrreldes vähenenud 13,3 protsendipunkti, samas kuum- ja külmsuitsutatud ning muude kalatoodete osakaal on võrreldes eelmise aasta jaanuariga tõusnud kokku 14,3 protsendipunkti, andis PRFoods teada.
Müügikäibe ja müüdud koguse kahanemine tulenes juba varasemates teadetes välja toodud grupi Soome harus tehtud ümberkorraldustest. Trio Trading Ab Oy loobumine lõhe vahendusmüügist tõi kaasa käibe vähenemise summas 1,8 miljonit eurot, võrreldes 2018. aasta jaanuari numbritega. Grupi Inglismaa ettevõtete käive vähenes 0,2 miljonit. Grupi ühinemiseelsete ettevõtete, s.o Heimon Kala Oy, Överumans Fisk AB, Vettel OÜ ja GourmetHouse OÜ käive suurenes 0,4 miljonit eurot.
Uue suuna kinnistumist näitab ka käibe jaotus kliendirühmade lõikes – hulgimüügi käive on vähenenud ning müük jaekettidele ja HoReCa sektorile suurenenud. Hulgimüügi osakaal käibest on võrreldes aastatagusega vähenenud 19,3 protsendipunkti, kui jaekettide ja HoReCa sektori müügi osakaal on samal ajal kokku kasvanud 20,2 protsendipunkti.
Kolme suurima sihtturu ehk Soome, Eesti ja Suurbritannia käive oli 2019. aasta jaanuaris kokku 5,6 miljonit eurot ning see moodustas 93,9% kogukäibest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele